سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری گفت: راه شهدا را باید تداوم ببخشیم که روزگاری احساس کردند باید از پشت میز درس به میدان جبهه‌ها بروند تا از کشور دفاع کنند و امروز برگزاری یادواره شهدا در مدارس برای آشنایی با شهدا بسیار مؤثر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر امور خارجه در همایش بین‌المللی قرن 21 و جهان عاری از سلطه آمریکا، گفت: تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا 50 برابر شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای جلوگیری از سرگیجه‌ی ناشی از نوسانات قند خون باید از غذاهای پرفیبر و دیرهضم مثل حبوبات و غلات کامل (نان سبوس‌دار، برنج قهوه‌ای، کینوا و جو دوسر) استفاده کنید. گوشت‌های بدون چربی مثل مرغ و ماهی هم گزینه‌های خوبی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

زنان سرزمین من عملاً در حال مبارزه با اقدامات قهرآمیز و یکجانبه‌ای است که به‌طور غیرقانونی علیه ملت ایران در حال اجراست، با این حال، در عرصه‌های گوناگون دوشادوش مردان، نتایج و دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای را به ثبت رسانده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: خوشبختانه دو ماه است که آمار مرگ و میر کرونا در کشور ما زیر 10 نفر و در برخی روز‌ها صفر بوده است در حالی که در همین بازه زمانی آمریکا بالای 200 نفر و اروپا بیش از 100 نفر مرگ و میر دارند و موج کرونا در کشور‌های شرقی مانند ژاپن و...

خبرگزاری مهر

قم - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری از پروژه بازسازی شبکه اصلی مدیریت آب‌های سطحی غربتهران اظهار کرد: تهران با اختلاف 900 متری مستعد جریان‌های آبی است. وی گفت: سیل سال 1341 تهران باعث شد تا سازمان برنامه و بودجه کاری مطالعاتی انجام دهد و اقدام به ایجاد سیل برگردان‌ها کند. شعبانی بیان کرد: تا به امروز بیش از 530 کیلومتر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جهمور در جلسه «شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی» بر تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های 5 ساله در زمینه سلامت جسمی و روانی جامعه تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت، گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیسی گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: زن جوان با بیان این که مدتی قبل با وساطت پدرم به زندگی مشترک بازگشته ام سرگذشت تاسف بار خود را بازگویی کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت با اشاره به بیماری آنفولانزا گفت: خوشبختانه یک هفته‌ای می‌شود که آنفولانزا فروکش کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی روز شنبه در مراسم بهره برداری از پنج طرح جمع آوری آب های سطحی تهران گفت: تهران سه گسل فعال دارد که برای مقابله با این تهدید جدی باید اقدامی صورت بگیرد که نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی و بافت های فرسوده یکی از اقدامات جدی است. وی افزود: از وسعت 70 هزار هکتاری مجموع بافت تهران حدود 12 هزار هکتار آن بافت فرسوده است و تلاش داریم درطرح...