سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار عکسی از سوی ناسا مبنی بر تشکیل ابری از گاز متان در جنوب تهران، گفت: هنوز از سوی دستگاه‌های بالادستی چیزی به ما اعلام نشده است و البته ناسا همه چیزش دروغ است و این هم دروغ است.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت با اشاره به بیماری آنفولانزا گفت: خوشبختانه یک هفته‌ای می‌شود که آنفولانزا فروکش کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی روز شنبه در مراسم بهره برداری از پنج طرح جمع آوری آب های سطحی تهران گفت: تهران سه گسل فعال دارد که برای مقابله با این تهدید جدی باید اقدامی صورت بگیرد که نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی و بافت های فرسوده یکی از اقدامات جدی است. وی افزود: از وسعت 70 هزار هکتاری مجموع بافت تهران حدود 12 هزار هکتار آن بافت فرسوده است و تلاش داریم درطرح...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دشمنان ما تمام تجربیات خودشان در طول 44 سال گذشته را روی هم متراکم کردند برای اینکه جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌هایش و مسائلی که از آن عبور می‌کند را متوقف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود غلامی مدافع بابلی شب گذشته بر اثر تصادف درگذشت.

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد

وب‌گاه 55 آنلاین

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 9 درجه‌ای هوا طی دو روز آینده در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور خبر داد و برای برخی استان‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری دانا

پرداخت وام مسکن روستایی می‌تواند سبب ساخت مسکن در روستاها و همچنین مقاوم‌سازی خانه‌ها در روستاها شود که به تازگی پرداخت وام مسکن روستایی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا در کشور فروکش کرده است؛ گفت: در بازگشت مسافران جام جهانی از قطر، کنترل تست پی‌سی‌آر انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران گفت: تهدید دیگر علاوه بر زلزله موضوع سیلاب‌های تهران است که در گذشته فاجعه‌هایی را ایجاد کرده و امیدواریم بتوانیم به سرعت این ایمنی را برای شهر تهران ایجاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز دانش‌آموز و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز پویش «دل نوشته‌ای برای آرتین» را برگزار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ بازار‌های طلا و ارز طی هفته گذشته نوسانی بود، اما بانک مرکزی که در یک‌سال گذشته سیاست حضور فعال به‌عنوان بازارساز را در دستور کار قرار داده، این بار هم بیکار ننشست و بسته‌ای از سیاست‌های متنوع را برای مدیریت بازار روی میز گذاشت. با ابتکار بانک مرکزی از همین امروز «سامانه برخط صرافی‌ها برای فروش ارز» شروع به کار می‌کند. همچنین از این هفته «گواهی...

وب‌گاه الف

شهردار تهران با تاکید بر اینکه 47 نقطه به عنوان گلوگاه‌های سیلابی در تهران شناسایی شده است، گفت: 12 نقطه از این گلوگاه‌ها رتبه یک، 15 نقطه رتبه 2 و 20 نقطه رتبه 3 را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران درخصوص برنامه شهرداری در زمینه مقابله با بحران آب پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.