چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه 12 آبان 1401 را در جدول زیر مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات سازمان امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 206 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در هشت استان کشور شاهد سیل و آبگرفتگی بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی‌که یافته‌های به‌دست‌آمده هنوز تایید نشده اما نتایج این بررسی نشان می‌دهد نمی‌توان تنها پس از تشخیص بیماری از افراد درخواست کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از انتقال بیماری پیشگیری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست غیررسمی «آریا فورمولا» برای بررسی حوادث اخیر در ایران به درخواست آمریکا و آلبانی در سازمان ملل در روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه جاری برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوییک دنده‌ای و تیبا 2 یا همان تیبا هاچ‌بک هر کدام نسبت به معاملات دیروز رشد قیمت یک میلیونی را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری دانا

مراسم هفتمین روز شهادت «فریدالدین معصومی» با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

المدرسی گفت: ما از معلم کار تخصصی ورزش نمی‌خواهیم، ولی می‌خواهیم در ساعت زیستی و بدنی اطلاعات کامل را داشته باشد و یک ساعت ویژه این موضوع با دانش آموز ما وارد بحث شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه پتیراندازی به خانواده آرتین در حرم شاهچراغ منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل استقلال می گوید عده‌ای ناجوانمردانه اطلاعات غلط و اشتباه به ساپینتو دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عملیات سازمان امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 206 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در هشت استان کشور شاهد سیل و آبگرفتگی بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس مسکن گفت: در عین حال اخباری مبنی بر صادرات آهن می‌تواند به تنش بازار ملک بینجامد. نوسانات دلار نیز که این روزها مقداری دیده می‌شود ممکن است اثراتی در بازار مسکن ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی دولت و مجلس در مهار و کنترل تورم افسار گسیخته طی سال‌های اخیر، تصریح کرد: متأسفانه مشکلات عدیده ای در حوزه اقتصاد، معیشت و افزایش تورم در سال‌های گذشته و در دولت قبل ایجاد شد که هنوز آثار مخرب ناشی از آن در جامعه به وضوح دیده می‌شود که نیازمند برنامه ریزی، دقت بیشتر و تصمیمات مهم مسئولان اقتصادی به ویژه بانک مرکزی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر با پسربچه‌ای کنجکاو طرف هستیم که دوست دارد از دیوار راست بالا برود، اسباب‌بازی‌های کنترلی یکی از گزینه‌های جدی خواهند بود. با 500 هزار تومان می‌توان یک ماشین کنترلی خرید. هلی‌کوپتر و کوادکوپتر کنترلی هم با قیمت یک تا 1.5 میلیون تومان فروخته می‌شوند. بین اسباب‌بازی‌های پرفروش ربات کنترلی هوشمند با قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان به چشم می‌خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به هشدارها در رابطه با وقوع سیلاب، مسافران از اسکان در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند.