چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌طور که در گزارش مرکز آمار ایران می‌توان مشاهده کرد، قیمت گوشت گوسفند در مهرماه 1401 نسبت به شهریورماه 1.4 درصد و قیمت گوشت گاو یا گوساله 1.4 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شواهد نشان می‌دهند که بیوه‌های سیاه به روشی عمدی در حال جستجو هستند. مردم اغلب بی‌مهرگان را ارگانیسم‌هایی بسیار انعکاسی تصور می‌کنند که خروجی آنها تابعی از ورودی است؛ در حالی که ما خاطرات پیچیده‌تری داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن زنگنه گفت: با وجود اینکه ابتدای سال 10 درصد به حقوق بازنشستگان افزوده شده بود و پنج درصد به علاوه 900 هزار تومان (حدود 8 درصد) نیز در این لایحه اضافه شد، همچنان به افزایشی که برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ابتدای سال تعیین شد، نرسیده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت این روز الهی و تبریک و تهنیت به ملت ایران اسلامی و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، از درگاه ایزد متعال، نابودی تمامی مستکبرین عالم و مهیا شدن زمینه برقراری حکومت موعود عدل الهی را خواستار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدی گفت: پروژه مسکن برای آتش نشانان ادامه دارد و قطع نمی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدئویی از لحظه وحشتناک تیراندازی به خانواده آرتین سرایداران در حرم شاهچراغ را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدالی در رابطه با اینکه تیم فعلی نگهداری از پیروز نیز همراه او به توران می‌روند، توضیح داد: در این خصوص باید تصمیم‌گیری شود و هنوز چیزی مشخص نیست. ضمن اینکه ما در سایت تکثیر توران هم تیم خوبی داریم. پیروز به مرکز تکثیر می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی) در میادین میوه و تره بار به قیمت مصوب 62500 تومان به فروش می رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید بزرگترین ترس ما آدم‌ها نگرانی از آینده باشد. واقعیت این است که ما قدرت پیش‌بینی آینده را نداریم. اما سال‌ها تجربه زیسته بشر به ما کمک می‌کند تا خود را برای مواجهه با برخی شرایط از قبل آماده کنیم. شاید اصلی‌ترین نیاز برای شکل‌گیری صنعت بیمه از همین ترس‌ها نشئت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی به دستگاه های زیرمجموعه وزارت کشور دستور داد: نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و باز اجتماعی سازی آنها اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حقوق مهرماه معلمان به 13 هزار و 120 نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهارنظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعاهای مقام‌های اوکراینی درباره ارسال پهپاد و تجهیزات نظامی ایران به روسیه تمامی ندارد و به رغم تکذیب مکرر تهران و مسکو، وزیر خارجه اوکراین باز هم این ادعا را تکرار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: آدم‌ربایان از دکتر فرهود برگه‌های تعهد برای پرداخت این 8 میلیارد را می‌گیرند و از او فیلمبرداری می کنند و بعد دکتر فرهود را در ابتدای جاده چالوس با خودرویش آزاد می‌کنند تا بعداً بتواند پول را از او بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاعلان جام جهانی این اقدام را در راستای فروش اینترنتی تهیه کرده بودند و آماده فورش در بازار فضای مجازی بودند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام طوری با اشاره به پایان ابرقدرتی شیطان بزرگ، گفت: در نظم جدید جهانی امریکا جایگاهی ندارد و منزوی است اما ایران یکی از نقش های مهم و راهبردی در این نظم جدید جهانی را ایفا می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 13 آبان پیامی صادر کرد که در آن آورده است: اندکی صبر، سحر نزدیک است.