چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوادی یگانه جامعه شناس و استاد دانشگاه در توئیتی نوشت: ورود لباس‌شخصی‌ها و بسیج به منازعات دانشجویی، به تشدید تنش می‌انجامد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در وطن خودشان از زمین و شغل آبا و اجدادی‌شان دست شسته‌اند و زمین‌های کشاورزی یکی‌یکی به انبار کالا و مراکز غیرمجاز تفکیک زباله تبدیل می‌شوند، اما فرسنگ‌ها دورتر از کشور و دیارشان روی زمین دیگران، بذر می‌کارند، آبیاری می‌کنند، درو می‌کنند و خلاصه برای آبادی زمین غریبه‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر سردرد و سرگیجه ای علامت سکته مغزی نیست. استرس نگیرید و با علائم اصلی این عارضه به درستی آشنا شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی دولت بایدن عصر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با تکرار ادعاهایی که تهران به شدت آن را رد کرده است، مدعی شد: مشخص است که ایران در حال حمایت از تلاش های روسیه در جنگ اوکراین است.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه اردن در پیام تسلیتی به همتای ایرانی خود حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود ارتکاب انواع جنایت‌ها از سوی اغتشاشگران و حمایت رسانه‌های معاند از آنها، حال همین طیف با علم به رسوایی‌ای که به بار آورده‌اند، پیامدهای مأموریت خود را انکار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناگفته پیداست جمهوری اسلامی هیچ واهمه‌ای از اعلام صادارت این پهپادها به کشورهای دیگر ندارد. اما آنچه جهان از تزویر آمریکا و متحدان اروپایی‌اش فراموش نخواهد کرد این است که آنها همیشه یک پای جنگ بوده اند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، عصر روز دوشنبه در تماس تلفنی با مولود چاوش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، با تشکر از ابراز همدردی وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص حمله تروریستی در شیراز تاکید کرد: «در هفته های اخیر برخی از دشمنان ما تلاش کرده اند با سوءاستفاده از حوادث اخیر، به ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در ایران اقدام و زمینه را برای حمله تروریستی داعش فراهم کنند. جمهوری اسلامی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: ایران حضور بیگانگان به ویژه آمریکا را در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم در حالیکه حامی اصلی آن هستند، غیر قانونی می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آموزش و پرورش هرمزگان، مدارس ابتدایی بندرعباس را در نوبت صبح روز چهارشنبه 11 آبان تعطیل اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی ایمنی و خدمات شهرداری بیرجند از پیدا شدن جسد مردی بیرجندی در خانه‌اش خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش سوزی در یک واحد تزریق گاز مایع / 6 نفر راهی بیمارستان شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر گزارش خبرگزاری الجزیره، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان پس از دیدار سه جانبه با رهبران روسیه و آذربایجان درباره جنگ در منطقه قفقاز، در تهران مذاکراتی در سطح عالی انجام داد.