پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درباره دستگیری نفر دوم عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم پرواز هواپیما در میان طوفان شدید نشان می دهد مسافران در چه شرایط بدی گرفتار شدند.

وب‌گاه عصر ایران

این فرد وارد حرم شاهچراغ نشده بود اما هم در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت و هم برنامه‌هایی را به این فرد ابلاغ کرده بودند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نفر دوم عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) که در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت و هم برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی در دستور کار داشت، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تصویب لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,964 (بیست و هشت هزار و نهصد شصت و چهار تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ای که سیل جمعیت مردم در تشییع شهدای شاهچراغ را نبیند نه نسبتی با حقیقت دارند و نه بویی از هنر و انسانیت برده‌اند.

وب‌گاه الف

سفیر کشورمان در سوریه با عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که هیچ مذاکره‌ای درباره توافق هسته‌ای بین ایران و غرب وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده فقدان سما از آن دسته خبرهایی است که در اخبار این روزها گم شده است اما خانواده او همچنان منتظر بازگشت این دختر هستند و سالومه جهانباز خواهر او می‌گوید متاسفانه شرایط هیچ تغییری نداشته است.

خبرگزاری مهر

خطیب وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت اصول پدافند غیرعامل، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال اینکه ارسلان مطهری همچنان در ترکیب ثابت استقلال مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مراسم وداع با پیکر دانش آموز هشت ساله، شهید علی اصغر لری گویینی، شهید سیرجانی حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز صبح دوشنبه در شهر کرمان برگزار شد.