پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث از حادثه تصادف رخ به رخ پراید با تیبا در محور اسدآباد - آجین خبر داد و گفت: این حادثه یک نفر فوت و 3 مصدوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان راضی نیست.

خبرگزاری دانا

مراسم یادبود شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در مدارس استان مرکزی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان با اشاره به حمله تروریستی در شیراز و تلاش دشمن برای از بین بردن وحدت ملی در کشور گفت: امسال باید آیین 13 آبان را بهتر از سال های دیگر برگزار کنیم تا نشان دهنده همدلی و وحدت ملت ایران شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج انتخابات دیروز برزیل، بازگشتی خیره کننده برای لولا داسیلوا رییس جمهوری سابق چپگرا و پایانی بر راست‌گراترین حکومت برزیل در دهه‌های اخیر است.

وب‌گاه فرارو

شهرداری منطقه 5 نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.

خبرگزاری دانا

دانش آموز شهید آرشام سرایداران که در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ در شیزار مظلومانه شهید شد با نثار گل توسط همکلاسی های خود نیم کت خالی آن را پر کردند.

خبرگزاری مهر

اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه خبر در اقدامی عجیب نام وزیر اطلاعات دولت رئیسی را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران گفت: برای انتقال فرودگاه هنوز با هیچ نهادی وارد مذاکره نشدیم اما پس از بررسی لازم با نهاده‌های مربوطه وارد مذاکره خواهیم شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان اتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی در یکی از مغازه های بازار وکیل جنوبی به طور کامل مهار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فصل پاییز قرار داریم و حرکت دمای هوا به سمت سرما عامل بسیار مهمی در ابتلا به بیماری‌های ویروسی است. این روزها با پیک آنفلوآنزا روبرو هستیم و بسیاری افراد با علائم سرماخوردگی به مراکز درمانی می‌روند، اما در بسیاری موارد این بیماری سر از آنفلوآنزا در می‌آورد. در این گزارش همراه ما باشید تا تفاوت این دو بیماری را بشناسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه به بزرگی 3.4 ریشتر شیراز را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز تهران بیش از 20 روز است که شاهد یک مسابقه است. طناب کشی نهاد مرکزی بازارساز با معامله گران افزایشی نرخ دلار همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

شهرداری منطقه 5 ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی نشاسته ریز، یکی از مشکلات کشور را مجهز نبودن مراکز درمانی برای مقابله با آلودگی‌های ناشی از مواد رادیواکتیو دانست و افزود: دفتر فیزیک بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران چند سال است که آموزش بیمارستان‌ها، حفاظت‌های پرتویی و پیشرفته، نحوه ارزیابی مشکلات و تکمیل تجهیزات را بر عهده دارد. وی با بیان اینکه باید اورژانس بیمارستان‌ها برای مقابله با آلودگی‌های...