پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه گسترش

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که آب با قیمت ارزان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد متاسفانه بخشی از مردم توجهی به مدیریت مصرف ندارند و مصرف بی رویه در امور روزمره زندگی مردم دیده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل 11میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام خطیب گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) دیشب توانستند عامل دوم جنایت تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 برادر که به اتهام قتل مرد فروشنده محاکمه و به قصاص محکوم شده بودند پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر اطلاعات از دستگیری عامل دوم تروریستی شاهچراغ در شب گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اطلاعات از دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع) در روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی رسانه‌ها می‌گویند صدای آژیر حمله هوایی و موشکی در همه نقاط اوکراین به صدا درآمده است؛ احتمالا ارتش روسیه دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی علیه زیرساخت‌ها و تأسیسات نظامی اوکراین آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مولوی تاکید کرد: هیچ توجیهی نداشت که نیروی پیمانی که سابقه طولانی در آموزش و پرورش داشته و باید سال‌ها قبل تبدیل وضعیت می‌شد، امروز مشمول رتبه‌بندی معلمان نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین عامل حادثه تروریستی شاهچراغ شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار مرز 33 هزار تومان را لمس کرد. برخی از معامله گران با استناد به افزایش قیمت دلار در بازار شبانه از احتمال صعود دلار در بازار امروز دوشنبه 9 آبان ماه سخن گفتند‌.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «رسانه ای که سیل جمعیت مردم در تشییع شهدای شاهچراغ را نبیند و چهره هایی که شکنجه وحشیانه و خشونت عریان علیه یک جوان بیست و یک ساله را محکوم نکنند نه نسبتی با حقیقت دارند و نه بویی از هنر و انسانیت برده‌اند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: 2 برادر که به اتهام قتل مرد فروشنده محاکمه و به قصاص محکوم شده بودند پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.