سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با اشاره به 2 برابر شدن مصرف سرانه بنزین در کشور خواستار اجرای قانون برای رفع ناترازی تولید و مصرف بنزین شد.

با وجود گذشت 24 روز از سال جدید و تصویب لحظه آخری مصوبه افزایش 35 درصدی مزد در پایان سال گذشته، همچنان حواشی بر سر نحوه تعیین دستمزد و رقم آن ادامه دارد و کارگران از درخواست برای ابطال مصوبه مزد سخن می‌گویند.

پس از اعلام هواپیمایی ایران‌ایر از موافقت عربستان با صدور مجوز پروازهای عمره، سازمان حج و زیارت به اطلاع دفاتر خدمات زیارتی رساند که اعزام زائران عمره از (سوم اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

شرکت چری از نسخه‌های به‌روز شده آیس کریم و لیتل آن با قیمت پایه 4 و 8 هزار دلار رونمایی کرد.

رئیس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی از مجلس جدید خواستار تغییر مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

با اجرای سیاست اخیر وزارت جهاد مبنی بر افزایش میزان جوجه‌ریزی، تولید قراردادی با هدف تنظیم بازار و تامین ذخایر استراتژیک از منابع داخل، در صورت صادرات مرغ مازاد، تراز تجاری این صنعت مثبت می‌شود.

روزنامه اطلاعات 40 سال پیش از گرانی چغاله بادام انتقاد کرد.

قیمت طلا در بازار جهانی از مرز 2 هزار و 360 دلار گذشت.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن درباره ورود چینی‌هابه بازار مسکن گفت: به نظر من تغییری در بازار مسکن حاصل نمی‌شود، چون تولید آن‌چنانی نخواهند داشت و در حدی است که الان انبوه‌سازان ما می‌سازند.

آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند؛ مشتری در بازار وجود ندارد و خرید و فروش به صفر رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، آخرین قیمت انواع میوه را اعلام کرد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت اقتصاد با تایید دولت،‌در سال جاری مدیریت شرکتهای سهام عدالت استانی به صورت کامل به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

در حالی که قیمت گوشت در سطح خرده‌فروشی‌ها هر روز رکورد جدیدی را ثبت می‌کند، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی هر گونه افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را تکذیب کرد.

ساعت کار ادارات از 15 خرداد تغییر می‌کند.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: با ورود وزارت جهاد کشاورزی، شایعات افزایش نرخ کالاهای اساسی پایان یافت، بنابراین افزایش قیمتی در کالاهای اساسی و مواد غذایی نخواهیم داشت.