سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مرسدس بنز AMG CLA45 S Edition 1 با تولید تنها 25 دستگاه معرفی شد. این مدل دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و اواخر امسال به نمایندگی‌های مرسدس بنز عرضه می‌شود.

یک کارشناس اقتصادی عنوان کرد: اکنون تعلل در خرید مسکن می‌تواند بسیار گران تمام شود و منجر به دست‌نیافتنی شدن خانه شود.

طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شود.

آمار نشان می دهد که میزان پرشدگی سدهای کشور به 58 درصد افزایش پیدا کرده است ولی میزان پرشدگی سدها بسته به تمرکز بارش در مناطق مختلف کشور متفاوت است

بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 2 تا 5 میلیون تومانی قیمت خودرو بود.

یک اقتصاددان افزایش نرخ ارز را صرفا سیاسی دانست و پیش‌بینی کرد که در روزهای آینده قیمت دلار کاهش یابد.

قیمت دلار با شروع معاملات نقدی در روز چهارشنبه کاهش محدودی را تجربه کرد اما در ادامه افزایشی شد و به کانال بالاتر راه یافت. کارشناسان اقتصادی معتقدند این اسکناس در روند صعودی قرار گرفته و احتمال تغییر کریدور تا پایان فروردین زیاد است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز قراردادی با روس ها امضاء نشده است، اما اگر تفاهم نامه موجود منجر به قرارداد شود، روس ها هم مانند شرکت های دیگر فقط تولید اطلاعات پایه را در مرحله شناسایی و پی جویی انجام می دهند و هیچ کار دیگری جز این انجام نمی دهند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت میزان بدهی خارجی و داخلی دولت در مقایسه با دیگر کشورها ارائه کرد.

فرست موتورز (F1rst Motors)، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو دنیا، تنها دو ساعت با ایران فاصله دارد! این نمایشگاه در خیابان شیخ زاید شهر دبی قرار دارد.

خبر مرتبط با کاهش کارت سوخت اضطراری یا آزاد در جایگاههای سوخت، امروز در صدر اخبار قرار گرفت و حاشیه‌هایی را به دنبال داشت اما آنچه که به طور قطعی و مسلم مطرح شده این است که تا این لحظه قرار نیست تغییری در قیمت و سهمیه بنزین ایجاد شود.

کیا K4 یکی از محصولات نه چندان قدیمی این برند خوشنام کره‌ای است که قبل از رونمایی رسمی اعلام شد قرار است جایگزین سراتو پرطرفدار شود. این خودرو با نسخه ها و تیپ های مختلف سرانجام در اواخر مارس 2024 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد که از جمله آنها می توان به نسخه هاچ بک اشاره کرد.

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه وعده‌های وزارت صمت در مورد میزان تولید خودروهای داخلی و واردات خودرو اجرایی نشد، گفت: برخی خودروهای وارداتی 22 هزار دلاری با قیمت 82 هزار دلاری به دست مشتری می‌رسد و در خودروهای داخلی نیز شاهد اختلاف قیمت 50 تا 80 درصدی میان قیمت خودروهای کارخانه‌ای و بازار هستیم. با ما در پیش بینی قیمت خودرو در سال جاری همراه باشید.

تویوتا BZ3 به‌عنوان جدیدترین سدان ژاپنی وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان تمام برقی Toyota bZ3 آشنا خواهیم شد.

با آماده باش تمام عوامل فنی و اجرایی در سراسر کشور، طرح بزرگ فجرانه از ساعت 11 صبح 18 بهمن ماه 1402 شروع به کار کرد و مرحله اول آن تا ساعت 12 شب 18 اسفندماه ادامه داشت. مرحله دوم این بزرگ از 20 اسفند شروع شد و تا 18 فرودین ماه ادامه خواهد داشت. مرحله سوم نیز از 19 فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا 18 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

اس یو 7، اولین خودروی شیائومی به‌زودی با قیمت رقابتی عرضه می‌شود. در واقع قیمت سدان برقی SU7 حتی به 2 میلیارد تومان هم نمی‌رسد!