سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

براساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه 19 فروردین 1403 برگزار می‌شود.

بررسی گزارش عملکرد سازمان مالیاتی نشان میدهد تا بهمن ماه ارقام ناچیزی مالیات بابت خودروها و خانه های لوکس وصول شده است.

گزارش‌های بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد سهم خرید خانه‌هایی با عمر بیش از 20 سال، در سال‌های اخیر مسیری افزایشی را پشت سر گذاشته است. بنا بر گزارش اسفند 1402، سهم این واحدها از معاملات مسکن به 25.5 درصد رسیده است، در حالی که آمار بهمن حدود 20 درصد ثبت شده بود. اما چرا خرید خانه های کلنگی روند افزایشی دارد؟

بازارهای مالی در وضعیت نامتعارف سال 1403 را آغاز کردند، در شرایطی که حتی تعطیلات طولانی ابتدای سال و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان نیز نتوانست اندکی به کند شدن اهنگ رشد قیمت‌ها منجر شود.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از ابطال بیش از 80 پروانه کسب نمایشگاه‌داران خودرو در تهران به دلیل رکود حاکم بر بازار خبر داد.

معاون اقتصادی بانک مرکزی از کاهش نرخ رشد پایه پولی از 45 به 29.4 درصد در سال 1402 خبر داد و گفت: در سال گذشته سه موسسه اعتباری که در زمره موسسات ناسالم غیر قابل احیا بودند را منحل کردیم.

بعد از جنجال خبری استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ بنزین ها بازار سیاه جدیدی ایجاد شد.

موسسه مطالعات دین و اقتصاد با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی به مناسبت دومین سالگرد درگذشت استاد «علی رضاقلی» همایش سالانه «پوینده مردی به راه» را برگزار می‌کند

رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد، شرط هدایت نقدینگی مردم به سمت تولید است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.41 درصد کاهش به 2281 دلار و 48 سنت رسید.

قیمت خودرو امروز، جمعه 17 فروردین 1403 با توجه به تعطیلی بازار، نوسان اندکی دارد، اما شرایط پیش رو، ادامه ثبات در بازار را کمی دور از انتظار می‌کند.

همتی خطاب به رئیس جمهور نوشت: احساس مردم از انچه که برسر سفره آنها آمده و درحال وقوع است، مؤید رها شدگی اقتصاد است.

با افزایش قیمت دلار و سکه تصویری قدیمی از روزنامه ایران به تاریخ 11 شهریورماه سال 82 در فضای مجازی پربازدید شده است که رئیس بانک مرکزی وقت گفته بود: «نمی‌گذاریم دلار به 900 تومان برسد» viral pics

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: مشکلات ما در ایران اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و این‌ها نیازمند یک چشم‌انداز و تغییر چشم‌انداز است.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی از واردات و توزیع روزانه 200 تا 250 تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله خبر داد.