سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه قیمت مرغ از یک ماه قبل کیلویی 85 هزار تومان و کمی بالاتر از نرخ مصوب است، اما مرغ قطعه با قیمت‌های 2 برابر فروخته می‌شود.

تفاوت‌های بین اطلس و کوییک GX صرفاً در طراحی بیرونی، داخل و تجهیزات خلاصه می‌شود اما در بازار حدود 130 میلیون تومان اختلاف قیمت دارند.

بانک صادرات ایران با پرداخت بیش از 87 هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال 1402، از طرح ملی جوانی جمعیت حمایت کرد.

معاون اول رییس‌جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران در خصوص حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری، قضات، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، کارانه پزشکان و حقوق والدین شهدا را ابلاغ کرد.

روزبه کردونی (کارشناس حوزه آسیب‌های اجتماعی، رئیس سابق مرکز پژوهش‌های تامین اجتماعی و مشاور اسبق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: باتوجه به اینکه جامعه زیر خط فقر ما چه در سطح کلان کشور و چه در درون جامعه کارگری و کارمندی و روستایی افزایش یافته، و باتوجه به اینکه کرونا در حوزه‌های اشتغال و فضاهای کار ما تاثیر داشته است، دیگر می‌توان این تحلیل را مطرح کرد که امروز نسبت دو سه سال...

شانزدهمین طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب به «تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق کم‌برخوردار» اختصاص یافته است. این طرح، که با همکاری خیریه «مهرگیتی» اجرا می‌شود، اولین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ در 1403 است. نیکوکاری‌کلاب اسنپ از فروردین 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و همزمان با تولد سه‌سالگی خود به سراغ طرحی در حوزه کتاب و کتابخوانی رفته است.

شرکت چینی ژیپنگ تصاویر و ویدئوهای پرواز موفقیت‌آمیز خودروی پرنده X2 خود را منتشر کرد.

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ 18 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی 1800 میلی لیتر 319 هزار تومان است.

بعد از جنجال فروش کارت سوخت حال شاید بد نیست بدانید که قیمت جایگاه‌های سوخت چقدر است.

تحلیلگران و فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که در سال جدید، تورمی 15 تا 30 درصدی بازار خودرو را متاثر کند، هر چند بازار خودرو همچنان در رکود برآمده از ضعف عرضه قرار دارد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه تا این لحظه رفع ممنوعیت واردات آیفون 14 و 15 مطرح نیست، گفت: اواخر سال واحدهای فروشنده این کالاهای ممنوعه شناسایی شدند و در سال جاری برخورد با این واحدها در دستور کار جدی ستاد قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اعداد و ارقامی که برای کارت‌های سوخت مطرح می‌شود، واقعیت ندارد و اصلا منطقی نیست که شخصی بخواهد تا 20 میلیون تومان برای کارت سوخت هزینه کند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

بورس تهران با توجه به ریسک‌های سیستماتیک موجود در خاورمیانه، از اقبال چندانی میان سرمایه‌گذاران برخوردار نیست.

نگاه کارگران به دیوان عدالت است تا مزد غیرقانونی امسال را باطل کند.

به نظر می‌رسد هنوز تکلیف جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها به صورت کامل مشخص نشده و باید منتظر ماند تا وزارت نفت و زیرمجموعه‌هایش به یک جمع‌بندی نهایی برسند.