سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل روابط کار جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت کارگفت: سقف پرداخت حقوق در مصوبه شورای عالی کار شامل کارگران بخش خصوصی نمی شود.

بازار اجاره مسکن 1403، با دو انتظار درباره سطح تورم قابل پیش‌بینی و همچنین وضعیت عرضه فایل به این بازار در سال‌جاری روبه‌روست.

قبل از انقلاب اسلامی، در روزگارانی که سفر با اتوبوس بیشتر از امروز مورد توجه بود، وقتی حادثه‌ای پیش می‌آمد که جان مسافران به خطر افتاده بود، در اولین قدم، راننده یا کمک راننده در صورت حیات یا دست اندرکاران شرکت مسافربری با گل یا رنگ، نام شرکت مسافربری آن اتوبوس را پنهان می‌کردند تا در ذهن مردم، بدنام و خطرآفرین باقی نماند

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 6 هزار کیلومتر 715 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 35 هزار کیلومتر 610 میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت جهانی طلا مرزهای قیمتی را شکست.

بر اساس اعلام جدید، تعرفه حق بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه ریلی در سال 1403 بسته به نوع وسیله نقلیه ریلی از دو میلیون تا 17 میلیون تومان متفاوت است.

یک کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار ارز در سال جدید توضیح داد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد از ابتدای نوروز به‌طور میانگین روزانه 120.8 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 6 درصد افزایش یافته است.

وام فرزندآوری در سال 1403 در مقایسه با سال گذشته، تغییراتی مانند افزایش مبلغ و حذف کارت پایان خدمت به عنوان یکی از شروط دریافت وام را دارد.

کمیته قیمت سوخت امارات، قیمت بنزین و گازوئیل را برای ماه آوریل 2024 اعلام کرد. نرخ‌ها از یک آوریل اعمال شده است.

در آغاز سال جدید، طلای جهانی نیز به روند صعودی خود ادامه داد و روز گذشته را در محدوده 2250 دلاری آغاز کرد. شروع قدرتمند دارایی‌های بازار جهانی به فلز زرد محدود نماند و به دارایی‌های محبوب این بازار نیز سرایت کرد و موجب شد تا بیت‌کوین و اتریوم قدرت خود را حفظ کنند.

سوزوکی فرانکس با نام تویوتا اوربان کروزر تایسور در عرضه می‌شود.

بورس تهران در بازگشایی معاملات پس از تعطیلات میان هفته‌ای، هیجان فروش نسبتا سنگینی را تجربه کرد. با این وجود اما با توجه به چشم‌انداز صعودی ارز و پتانسیل رشد دلار نیما، فروشندگان تزلزل بیشتری نسبت به اتفاقات مشابه در گذشته نشان دادند. اما سرنوشت بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته چگونه رقم خواهد خورد؟

کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد، اما این سدان فول سایز عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و سه سال بعد تولید آن متوقف شد. پرچمدار این شرکت هنوز در بازارهای دیگر از جمله کره جنوبی به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد روند قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: چون افزایش اخیر قیمت‌ها یک مقدار غیرمنتظره بوده است باید منتظر ماند و دید بازار جهانی در روزهای آینده به چه سمت و سویی می‌رود و انس جهانی طلا چقدر تغییر می‌کند. ضمن آنکه باید به بازار ارز در داخل هم توجه داشت.

در حالی که خودروهای چینی در ایران قیمتشان تا 9 میلیارد تومان رسیده قیمت لوکس‌ترین خودروها در افغانستان نهایتا 6 میلیارد تومان است.