سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار ارز، بازار خودرو نیز در روندی صعودی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن با بیان اینکه بیش از 125 هزار واحد مسکن مهر در مرحله ساخت باقی‌مانده است، از برنامه تکمیل و تحویل بیش از 67 هزار واحد در نیمه نخست امسال خبر داد.

یک منتخب مجلس دوازدهم گفت: افزایش قیمت بنزین نمی‌تواند زمینه را برای کاهش مصرف این حامل انرژی در ایران فراهم کند.

فورد فستیوا یا همان جد پراید خودمان، یکی از خودروهایی است که برای ما ایرانیان بسیار آشناست. این خودرو توسط فورد، مزدا و کیا با نام‌های مختلفی تولید شد و دست آخر به سایپا رسید و هنوز هم ردپای آن در محصولات این شرکت دیده می‌شود. این خودرو همیشه از پیشرانه ضعیفی استفاده می‌کرد؛ اما حالا پس از حدود 40 سال توسط فردی تیونینگ و تقویت شده است.

سیامک قاسمی در صفحه‌ای شخصی خود دلیل پرواز تاریخی قیمت طلا در ایران را تشریح کرد.

کیا از اول آوریل تولید مدل‌های صادراتی EV5 را در چین آغاز کرد. این خودرو ماه گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک (BIMS) به نمایش درآمد.

در آخرین روز هفته روند افزایش قیمت طلا و سکه سرعت گرفت.

بخشنامه اجرایی افزایش حقوق امسال بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران امروز پنجشنبه 16 فروردین به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست های فشار حداکثری واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تحریم های جدیدی را علیه چندین نفتکش در رابطه با ایران اعمال کرده است؛ تحریم هایی که این نهاد آمریکایی مدعی است علیه «درآمد نظامی ایران» است.

آئولوس که از برندهای زیرمجموعه دانگ فنگ به حساب می آید، خود را برای عرضه یک شاسی بلند جدید آماده می کند. این شاسی بلند L7 نام دارد و به پیشرانه هیبریدی شارژی قدرتمند مجهز است.

قیمت دلار با شروع معاملات نقدی بعد از تعطیلات نوروز با جرقه اخبار نامساعد سیاسی و حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

این میوه کوچک و جذاب، همیشه قیمت بالایی داشته است و نوبرانه آن، میلیونی فروخته می شود. 5 عدد گوجه سبز یا همان آلوچه گوجه سبز، با قیمت 500 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته با رشد 25 میلیونی 690 میلیون تومان شد.

از ابتدای سال گذشته رکود شدیدی بر بازار طلای کشور حاکم بود و شاهد معاملات چندانی در این بازار نبودیم، در نیمه دوم سال نیز این بازار افت و خیز بسیاری را تجربه کرد، اما این بار خبری از تقاضاهای کاذب نبود.

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (16 فروردین‌ماه) بازار طلای تهران 45 میلیون و 956 هزار تومان رسید.