سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از معاوضه خودرو با حیوانات حال سبک جدیدی از خرید و فروش خودرو رونمایی شده است.

بازار مسکن تهران در سال گذشته درگیر رکود و کسادی بود و به همین واسطه، تغییرات قیمتی آن نسبت به نرخ تورم و بازده اغلب بازارهای موازی، رکورد کمتری را به ثبت رساند. بر اساس آمارها، در سال گذشته برآیند تغییرات قیمت مسکن در مناطق 22 گانه تهران، میانگین قیمت شهر را به بالای 81 میلیون تومان رساند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع 130 میلیون لیتر بنزین در روز یازدهم فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: این رقم بالاترین حجم توزیع روزانه بنزین از ابتدای فروردین‌ماه سال 1403 تاکنون است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 1.50 درصد افزایش به 2263 دلار و 27 سنت رسید.

شرط کارگران برای دریافت حق اولاد 720روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل 500هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.

یک اقتصاددان، نرخ احتمالی تورم در سه حالت خوشبینانه، میانه و بدبینانه را پیش بینی کرد.

در حالی که شعار اصلی دولت رییسی مهار تورم بود اما بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تغییرات قیمت اقلام مهم سفره خانوار بسیار بالا بوده است.

یک پژوهشگر توسعه پیش بینی کرد نرخ تورم در سال جاری کاهش چندانی را تجربه نکند.

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: به نظر می‌رسد تورم در سال 1403 مجددا در بازار مسکن نقش‌آفرین خواهد بود و افزایش قیمت مسکن دور از ذهن متصور نیست.

بررسی قیمت بازاری خودروهای اتوماتیک نشان می‌دهد خرید این خودروها برای متقاضیان سخت شد.

یک خانه در خیابان انقلاب به عنوان بهترین خانه شهر برای فروش عرضه شد.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی ضمن ابطال یک مصوبه سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که محدود کردن حق اصلاح اظهارنامه مالیاتی مبنای قانونی ندارد.

مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین آغاز می‌شود. در این طرح «شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است.

ایران بعد از ترکیه، بیشترین منابع طلا را در میان کشورهای همسایه داراست. در حالی که ایران طی سال‌های گذشته در زمینه ساخت مصنوعات طلا حرفی برای گفتن داشت اما به جهت خام‌فروشی و رکود بازارها در این زمینه، ترکیه گوی سبقت را از ایران ربوده است.

پیکاپ جی ام سی JMC VIGUS 7 PLUS در راه ایران است.

در حالی که بانک مرکزی وعده رسیدن نرخ تورم به کانال بیست درصد را داده بود، نرخ تورم در سال گذشته همچان بالای چهل درصد باقی ماند.