پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی متخصصان تغذیه با تایید صحت این یافته اخیر، تاکید کرده‌اند که فیبر نه‌تنها برای اجابت مزاج، بلکه برای مهار قند خون، حفظ وزن سالم و سلامت کلی بدن مفید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: عباس جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد می‌گوید: اینکه مرتب عده‌ای در دولت فقط بگویند در آینده خبرهای خوبی داریم، قابل پذیرش نیست.

خبرگزاری مهر

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه وضعیت مثبت و متعادل داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان تردد زائرین با خط دریایی ایران _عراق فراهم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ماجرای گران‌فروشی بلیت اربعین را توسط یکی از صنایع اصفهان تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دمدیرعامل شهر فرودگاهی امام با تایید فروش برخی بلیت‌های اربعین بالاتر از قیمت مصوب، گفت: به‌دنبال شناسایی شرکت‌های هواپیمایی هستیم که بلیت را با نرخ 5 میلیون تومان به زائران فروخته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

سید احسان خاندوزی اظهار کرد: از ابتدای مهر امسال (1402) حمل یکسره‌ای که فعالان اقتصادی از گمرکات کشور انجام خواهند داد، دیگر نیازمند پرداخت شرکت انبارهای عمومی نخواهد بود که این از مطالبات بحق تولیدکنندگان و تجار کشور بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیکبخت گفت: طبق اسناد بالادستی و برنامه هفتم، باید در 14 محصول اساسی کشور تا 90 درصد و در 5 محصول به 100 درصد خودکفایی دست یابیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نفت ایران با تخفیف 10 دلار در هر بشکه به چین فروخته می‌شود و از سوی دیگر، مقامات کاخ سفید می گویند تحریم نفت تهران را شُل کرده‌اند. ورود نفت ایران به بازار می‌تواند به پیروزی مجدد بایدن در انتخابات کمک کند

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد ارمنستان با تاکید بر ضرورت جهش در روابط اقتصادی ایران و ارمنستان، گفت: بر این باوریم محصولات ایرانی و تولیدات مناطق آزاد از طریق بازار ارمنستان می‌توانند به بازار جهانی راه یابند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر قرارگاه اربعین حسینی وزارت راه و شهرسازی از گرانفروشی بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از صنایع مستقر در استان اصفهان و دستگیری فرد اخلال‌گر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس‌کل پیشین بانک مرکزی عنوان کرد: همکاری در چارچوب بریکس و نظایر آن‌ها اقدامی است که در میان مدت و بلندمدت می‌تواند نتایج مثبت تجاری و اقتصادی برای ما داشته باشد، اما توجه شود که نیاز‌های ارزی، تجاری و سرمایه‌ای ایران بیشتر کوتاه‌مدت است. رقابت با قدرت‌های اقتصادی منطقه نظیر ترکیه و عربستان یک امر جدی است و فاصله عقب‌ماندگی ایران از آنها، که قرار بود در 1404 قدرت اقتصادی اول منطقه...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر راه و شهرسازی از سهم 30 درصدی تولید مسکن در کاهش تورم خبر داد و گفت: زمین‌های ملی در روستاهای همجوار شهرها 99 ساله به متقاضیان واگذار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 2 هزار و 88 طرح تعاونی با حدود 50 هزار نفر اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری 21/708 میلیارد تومان (21 همت) در 5 نوبت افتتاح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در افغانستان اما بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده، نزدیک به امارات متحده عربی که 70 درصد از خودروهای مصرفی آن‌ها از برند تویوتا است، 90 درصد از خودروهای خانوارهای افغان از تویوتا کرولا است.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم نوسانات افزایشی قیمت سکه و طلا در این بازار که در پی افزایش 25 دلاری بهای طلا در بازارهای جهانی و نوسان نرخ ارز در داخل ایجاد شد، بازار داخلی همچنان بدون تقاضا و در رکود کامل به‌سر می‌برد.