پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

برخی از کارشناسان معتقدند 6 میلیارد دلار از ارزهای بلوکه شده ایران در کره جنوبی، می‌تواند منجر به اضافه برداشت بانک‌ها شود؛ البته عده دیگری از کارشناسان نظر دیگری دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: 16 پرواز فوق‌العاده برای شهرهای اهواز، ایلام و کرمانشاه برقرار شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن که در هفته دولت در بسیاری از شهر‌های کشور کلید زده شده نیازمند پرداخت تسهیلات ساخت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امکان فروش ارز اربعین بانک سپه به زائران حسینی در بستر سوپراپلیکیشن روبیکا فراهم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی با پرداخت 2/7 میلیون یورویی به فدراسیون فوتبال برای تجهیز 7 ورزشگاه به VAR موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون فوتبال پس از اظهارات سرپرست وزارت ورزش و جوانان در رابطه با میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به آغاز روند کاهش قیمت مسکن در کشور گفت: از 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری در راستای عملیات میدانی ساماندهی مشاوران املاک، شناسایی خانه‌های خالی از سکنه و وام‌های ودیعه، مسکن قیمت مسکن در تهران و دیگر استان ها کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از رایزنی برای الکترونیکی شدن امور گمرگی در مرز ارمنستان و تعدیل تعرفه عوارض ورودی کامیون‌های ترانزیتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات نفت برنت و شاخص نفت آمریکا هر دو از ابتدای هفته جاری تاکنون، بین 1.5 تا 2.5 درصد کاهش داشته اند که دومین کاهش هفتگی متوالی آنها خواهد بود.

خبرگزاری مهر

بر اساس اطلاعیه فرودگاه مهرآباد باتوجه به مراسم بزرگ آئینی بدرقه زائرین اربعین حسینی در میدان آزادی، دسترسی خیابان‌های منتهی به این میدان امروز جمعه 3 شهریور از ساعت 17 تا 23 مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: عادت کردن اقتصاد ایران به تورم مزمن و بالا، به قیمت استهلاک تدریجی بسیاری از زیرساخت‌ها یا از بین رفتن انگیزه‌ها و بی‌اثر شدن و حتی معکوس شدن سازوکارهای متعارف اقتصاد تمام شده است.

خبرگزاری تسنیم

جزییات ترخیص ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی در گمرک بازرگان اعلام شد.