پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که پس از اعمال سیاست‌های فدرال رزرو درباره نرخ بهره بانکی، سود وام مسکن در این کشور به بالاترین رقم خود در بیش از دو دهه اخیر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس اقتصادی عضویت ایران در «بریکس» را زمینه‌ساز بهبود و رشد اقتصادی ایران و رشد صادرات دانست و گفت: «بریکس» به عنوان قدرتمندترین ساز و کار و بزرگ‌ترین بازاری محسوب می‌شود و هر کشوری می‌تواند با ورود به آن چشم‌انداز مثبتی را برای اقتصاد و نیز بهبود روابط تجاری و سیاسی ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور گفت: سفر به آفریقای جنوبی بسیار مهم بود و بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است که در بخش قابل توجهی از جهان حضور دارد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان توسعه تجارت ابراز امیدواری کرد که این سازمان بتواند حداقل 50 تا 100 میلیون دلار به صادرات فرش دستباف ایرانی در بازه قابل قبولی اضافه کند.

خبرگزاری مهر

رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران از کاهش وابستگی به کالاهای خارجی تخصصی مورد استفاده در صنعت گاز در دو سال اخیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور گفت: سفر به آفریقای جنوبی بسیار مهم بود و بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است که در بخش قابل توجهی از جهان حضور دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در بدو ورود به کشور گفت: بریکس یکی از ائتلاف‌های جهانی است که نقش بسیار مهمی در همکاری‌های اقتصادی و تجاری دارد و کشورهای مهمی عضو این پیمان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال بازار طلا با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت تغییرات مختصری داشت و این بازار آرام و با ثبات بود، گفت: ثبات قیمت‌ها در دو ماه گذشته و کاهش قیمت‌ها در بازار طلا باعث شده افراد تمایلی به سرمایه‌گذاری در این بخش ندارند و سرمایه‌ها از این بازار کوچ کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرودگاه مهرآباد با اعلام بسته بودن دسترسی خیابان‌های منتهی به میدان آزادی در روز جمعه 3 شهریور، تاکید کرد پروازها مطابق برنامه انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ آشکار مردی که پوتین را تحقیر کرد در سانحه هوایی برای اکثر ناظران روسیه تعجب آور نیست. اما آیا گروه مزدور پریگوژین بدون او دوام می‌آورد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گشودن پرونده شرکت‌های دولتی یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است که طی دو سال گذشته دنبال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مسافران پرواز‌های نجف تنها از سایت‌های شرکت هواپیمایی و یا سایت‌های مجاز اقدام به خرید بلیت کنند

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور با بیان اینکه موضوع عضویت جمهوری اسلامی ایران در «بریکس» از آنجا آغاز شد که سال گذشته در نشست مجازی بریکس شرکت کردیم و درخواست عضویت جمهوری اسلامی ایران در آن نشست، مطرح شد، گفت: موضوع عضویت جمهوری اسلامی ایران در بریکس با اجماع اعضا صورت گرفت و به اتفاق آراء به عضویت جمهوری اسلامی ایران رأی داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته نامه اکونومیست در طرح جلد شماره 26 آگوست با عنوان «مدل در حال سقوط شی» به بررسی سلسله اشتباهات سیاستی دولت چین پرداخته و یک پرسش اساسی مطرح کرده است: چرا شی جین پینگ اقتصاد چین را اصلاح نمی کند؟

وب‌گاه منیبان

بر اساس مصوبه شورای‌عالی کار، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول اجرای ماده (111) قانون تامین‌اجتماعی از تاریخ 01 /01 /1402، ماهیانه مبلغ 53,082,840 ریال تعیین می‌شود.