پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدور رای گروه رستمی‌صفا، از سوی شعبه 2 دادگاه انقلاب اسلامی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران در اواخر ماه گذشته، واکنش‌های بسیاری درباره این پرونده و متهم اصلی آن یعنی «محمد رستمی‌صفا» در رسانه‌ها و فضای مجازی در پی داشت. محمد رستمی‌صفا متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا به عنوان مالک یا ذینفع در بیش از 20 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی، از طریق تشکیل...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با بیان اینکه حباب سکه طی هفته گذشته 5 میلیون و 450 هزار تومان بود، گفت: در مجموع بازار طلا در هفته گذشته با کاهش تقاضا و رکود همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی درباره سرنوشت بانک آینده توییتی منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌کل بانک مرکزی تاکید کرد هیچ برنامه‌ای برای انحلال بانک آینده در دستور کار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد انحلال بانک آینده در دستور کار نیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور «بریکس» را یکی از ائتلاف‌های مهم جهانی دانست که نقش موثری در توسعه و ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری در سطح جهانی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی فقط یک گزینه را دنبال نمی‌کنیم و با یک پرونده روی میز مواجه نیستیم، ما پرونده‌های متعددی در سیاست خارجی داریم.

وب‌گاه الف

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی سیاست اصلاحات اساسی در بانک آینده را دنبال می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای انحلال این بانک در دستور کار نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد امینی‌رعیا با اشاره به فرصت‌های ایران به عنوان عضو دائم بریکس در همکاری اقتصادی با سایر اعضای این گروه عنوان کرد: امیدوارم عضویت ایران در بریکس که اقدامی مهم است، مقدمه و پیشران اقدامی مهمتر و راهبردی‌تر یعنی تنوع مبادی واردات کالای اساسی شود. واردات بخشی از غذای اساسی کشور با عاملیت چین و واردات مستقیم از برزیل بدون واسطه‌گری شرکت‌های غربی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌کل بانک مرکزی در یک پیام توئیتری اعلام کرد بانک مرکزی سیاست اصلاحات اساسی در بانک آینده را دنبال می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

با تصویب صورت‌های مالی، افزایش سودآوری بانک رفاه در سال 1401 به نسبت سال پیش از آن رسما تایید و بانک رفاه به عنوان دومین بانک سودآور در میان بانک‌های دولتی معرفی شد

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که قرار است AFC به طور موقت سیستم کمک داور ویدیویی را در اختیار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری با استقرار دولت سیزدهم با موضوع فراهم کردن زمینه‌های رفاهی و معیشتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کرد، موضوعی که خواسته و مطالبه به حق همه افراد بازنشسته تحت پوشش این صندوق با جامعه آماری یک میلیون و 639 هزار نفری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی تاکید کرد هیچ برنامه‌ای برای انحلال بانک آینده در دستور کار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوایل خردادماه امسال نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره مسکن، با پرداخت وام کمک ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی (ماده 11) به مستأجران موافقت کردند.