پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روشنی مسئول سالن مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های شش گانه نسبت به دیروز افزایشی بوده است که بیشترین تردد به سمت مرز مهران بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناترازی تولید و مصرف از مهم‌ترین چالش‌های حوزه انرژی در سال‌های اخیر بوده، که خود را به صورت قطع برق و گاز مشترکان، به‌ویژه صنایع، در زمان اوج مصرف در ایام گرم و سرد سال نشان داده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از این منابع آگاه گفت: ما انتظار داشتیم که روند افزایشی قیمت نفت اسپو همانطور که در دو ماه گذشته دید، ادامه پیدا کند اما اکنون تصور می کنیم که افزایش قیمت ممکن است محدود شود زیرا احتمالا تعدادی از پالایشگاه‌ها، به خرید نفت ایران روی می‌آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی، رییس‌کل پیشین بانک مرکزی گفت: همکاری در چارچوب بریکس و نظایر آنها اقدامی است که در میان مدت و بلندمدت می تواند نتایج مثبت تجاری و اقتصادی برای ما داشته باشد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاهش عرضه اوپک پلاس و تقاضای قوی پالایشگاه‌های بزرگ چین برای نفت روسیه، تخفیف قیمت گرید نفتی اسپو را به کمترین میزان از زمان آغاز جنگ اوکراین رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌کل پیشین بانک مرکزی عنوان کرد: همکاری در چارچوب بریکس و نظایر آنها اقدامی است که در میان مدت و بلندمدت می تواند نتایج مثبت تجاری و اقتصادی برای ما داشته باشد، اما توجه شود که نیازهای ارزی، تجاری و سرمایه ای ایران بیشتر کوتاه‌مدت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر نوبخت، رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی می‌کنم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلومبرگ در گزارشی به تحولات اخیر رابطه ایران و آمریکا پرداخته است. ماه‌ها دیپلماسی محرمانه بین ایران و امریکا باعث پیشرفت در تبادل زندانیان، رفع انسداد دارایی‌های مسدود شده و احتمالاً بحث غنی‌سازی اورانیوم ایران شده است. همچنین به نظر می‌رسد که دو طرف یک توافق غیر رسمی در مورد جریان نفت بدست آورده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر نوبخت در نامه ای به ابراهیم رئیسی گفت: برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج گفت: زمانی ایران پیشنهاد داد دلار از مبادلات اقتصادی کنار گذاشته شود تا دنیا نفس بکشد. این پیشنهاد زمانی با بی‌توجهی مواجه شد ولی اکنون همه دنیا از دلار بیزار شده‌اند همانطور که از آمریکا بیزار شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مدیریت راه گفت: مسافران با توجه به افزایش حجم ترافیک زیاد در مرز مهران از سه مرز خسروی، باشماق و تمرچین استفاده کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب افزایش دو برابری وام اجاره مسکن گفت: این وام پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده وزیر راه و شهرسازی گفت: از 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری در راستای عملیات میدانی ساماندهی مشاوران املاک، شناسایی خانه‌های خالی از سکنه و وام‌های ودیعه، مسکن قیمت مسکن در تهران و دیگر استان‌ها کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس در پایان معاملات روز چهارشنبه 1 شهریور 1402 با افزایش 8 هزار و 385 واحدی همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات مدیریت بحران تهران را هم‌زمان با برگزاری آئین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

در هفته اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم شد و نسبت به هفته پیشین افزایش یافت.