پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سید تیمور حسینی که در مرز مهران حضور دارد، در خصوص تردد زائرین اربعین حسینی توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد برای فعالان اقتصادی کشور و تجار دو خبر خوب اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه توانست سطح حمایت را حفظ کند و با حمایت در مرز یک میلیون و 938 هزار واحدی، 8 هزار واحد بالاتر برود و به نیمه کانال نزدیک شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی فرمهینی فراهانی با بیان اینکه امکان 20 سفر دریایی برای زائران اربعین از طریق 3 فروند شناور به صورت روزانه فراهم شده است گفت: پس از تشکیل کمیته حمل و نقل سفر‌های اربعین حسینی در وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت برقراری سفر‌های دریایی به مقصد بنادر عراق را مدنظر قرار داد. وی با بیان اینکه 2 بندر آبادان و خرمشهر به منظور...

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی خط مسافری دریایی ایران - عراق ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد: امکان انجام 20 سفر دریایی برای زائران اربعین فراهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جانشین پلیس راهور فراجا از انضباط قابل قبول ترافیکی در مرزهای خروجی زائران اربعین خبرداد و اعلام کرد که ظرفیت نیمی از پارکینگ‌ها در شهر مهران تکمیل شده است.

وب‌گاه الف

قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا با ثباتی را در بازار و مرکز مبادله تجربه کرد و مانند هفته گذشته روند نسبتا ثابتی را داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و دارایی از دو مصوبه و خبر خوب به تجار کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش قیمت گرید نفتی اسپوی روسیه احتمالا باعث خواهد شد پالایشگاه‌های خصوصی چین به نفت ارزان‌تر ایران رو بیاورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماه‌ها دیپلماسی محرمانه بین ایران و امریکا باعث پیشرفت در تبادل زندانیان، رفع انسداد دارایی‌های مسدود شده و احتمالاً بحث غنی‌سازی اورانیوم ایران شده است. همچنین به نظر می‌رسد که دو طرف یک توافق غیر رسمی در مورد جریان نفت بدست آورده اند.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و دارایی از دو مصوبه و خبر خوب به تجار کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه توانست سطح حمایت را حفظ کند و با حمایت در مرز یک میلیون و 938 هزار واحدی، 8 هزار واحد بالاتر برود و به نیمه کانال نزدیک شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت توسعه خدمات، به‌رغم وجود برخی موانع و مشکلات در عرصه‌های مختلف حکمرانی از همان ابتدای دوره فعالیت دولت سیزدهم مورد تأکید ریاست جمهوری بوده و ما نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی این راهبرد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی درباره اهمیت عضویت ایران دربریکس (BRICS) و آینده ارز واحد آن، نوشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت لایحه اصلاح ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری (ساماندهی تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری) را تشریح کرد.