پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن صراحتا اعلام کرد گزینه ای برای خط حمله ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

کیومرث هاشمی از کمک دولت به فدراسیون فوتبال برای آوردن کمک داور ویدئویی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

خطیب این هفته نماز جمعه تهران تاکید کرد: تحرک در عرصه دیپلماسی حائز اهمیت است و گشایش هایی در این بخش بوجود آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: دولت، دشمن را در مسئله تحریم شکست داده است. با افزایش و صادرات نفت تا مرز روزانه یک میلیون و نیم بشکه، دولت موفق شد تحریم را به‌روشنی شکست دهد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای زمین به 631 نفر بویژه مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 13 شهر استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت بریکس در نظام بین الملل گفت: عضویت ایران در این گروه در راستای شکستن یکجانبه گرایی و مهار استکبار آمریکایی در حوزه اقتصادی بسیار موثر است.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان این که ویروس بی‌عفتی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است تاکید کرد: اگر بر اثر نوع لباس من و رعایت نکردن حریم عفاف و حجاب و کاهش پوشش و استفاده از زینت‌های غیرمجاز دلی بلرزد و کسی به گناه بیفتد، از مصادیق ضرر است و بی مسئولیتی اجتماعی است و چنین شخص بی حیا و بی عفت و بی حجاب در برابر همه ضرر‌های مادی و معنوی که به دیگران وارد می‌شود...

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب جمعه تهران خطاب به دولتمردان تاکید کرد تدابیر ویژه برای کنترل بر بازار بویژه در اقلام ضروری خواسته جدی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: زائران بدون بلیت وارد فرودگاه نجف و یا بغداد نشوند چراکه اجازه ورود بدون بلیت داده نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

بازار بورس اوراق بهادار تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته و با انتشار خبری از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور دولت سیزدهم رخ سبزی را به خود گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناس امور چکی، ارائه خدمت چک الکترونیکی توسط تمام بانک‌ها برای شکل گیری و پاگیری آن بسیار ضرورت دارد و باید به این روند سرعت بخشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران از کاهش وابستگی به کالا‌های خارجی تخصصی مورد استفاده در صنعت گاز در دو سال اخیر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با آغاز هفته دولت پروژه‌های مسکونی در بسیاری از شهر‌های کشور از جمله زاهدان افتتاح و در برخی از شهر‌ها کلنگ زنی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 کاهش به 1914 دلار و 15 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با بیان اینکه حباب سکه طی هفته گذشته 5 میلیون و 450 هزار تومان بود، گفت: در مجموع بازار طلا در هفته گذشته با کاهش تقاضا و رکود همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در نشست امروز شورای قیمت گذاری به هفته آینده موکول شد.