پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام با تایید فروش برخی بلیت‌های اربعین بالاتر از قیمت مصوب، گفت: به‌دنبال شناسایی شرکت‌های هواپیمایی هستیم که بلیت را با نرخ 5 میلیون تومان به زائران فروخته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ بهره بین بانکی در هفته اخیر افزایش یافته و وارد کانال جدیدی شده است. این افزایش می‌تواند حاکی از انتقال بخشی از تقاضای نقدینگی از بازار باز که بازاری با سررسید میان مدت است، به بازار شبانه با سررسید کوتاه مدت باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواپیمایی کشوری با هدف جلوگیری از فعالیت سودجویان و سوداگران در ایام اربعین، طی اطلاعیه‌ای 16 شرکت هواپیمایی مورد تایید را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال روستایی در زمره اولویت‌های استان است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون نرخ بیکاری استان زیر شش درصد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید فکر کنید برای کسب درآمد از اینترنت، حتما باید سرمایه زیادی داشته باشید و این کار بدون هزینه ممکن نیست.

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 کاهش به 1914 دلار و 15 سنت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در برخی شاخص‌ها از جمله کنترل نقدینگی که برای تورم ضروری است بانک مرکزی از هدف جلوتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فونیکس آریزو 6 GT و آریزو 8 به‌عنوان سدان های جذاب و جدید به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با مشخصات Arrizo 6 GT و Arrizo 8 آشنا می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از سهم 30 درصدی تولید مسکن در کاهش تورم خبر داد و گفت: زمین‌های ملی در روستاهای همجوار شهرها 99 ساله به متقاضیان واگذار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت و به کانال 3 هزار میلیارد تومانی سقوط کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز در سفر یک روزه به استان مرکزی و در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت با توجه به ویژگی برجسته استان مرکزی، در این استان حضور یافتیم. وی تصریح کرد: مرکزی، استانی است که چهره برجسته یک استان تراز تولید در کشور را دارا است، در تنوع محصولات صنعتی، در زمینه جذب نیروی...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 کاهش به 1914 دلار و 15 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

پیچیدگی‌های محیط کسب‌وکار یک واقعیت به شمار می‌رود. دولت‌ها می‌بایست به تعهدات قبلی در محیط کسب‌وکار توجه ویژه داشته باشند. پیش‌بینی‌پذیری اقتصاد مهم‌ترین شاخص در بهبود زیست بوم کسب‌وکار است.

خبرگزاری تسنیم

درآمد دولت از مولدسازی تا تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 400 درصد رشد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز‌های جمعه تا یکشنبه کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس گذرنامه فراجا گفت: روزانه حداقل بیش از 90 هزار گذرنامه زیارتی چاپ می کنیم.