پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت نفت در معاملات روز جمعه افزایش یافت، اما تحت تاثیر قوی شدن ارزش دلار، به سوی دومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به راه‌اندازی خط مسافری دریایی ایران - عراق ویژه اربعین 1402گفت: امکان انجام 20 سفر دریایی روزانه اربعین فراهم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشت به کشور گفت: نظام سلطه دنبال آن است که با سلطه‌گری، اجازه رشد اقتصاد کشورمان را ندهد.

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، گفت:‌ابلاغ این وام پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، گفت:‌ابلاغ این وام پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر اموری مانند تمدید و ابطال پروانه وکالت ناخودآگاه تبدیل به کسب و کار شود و زیر پوشش وزارت امور اقتصاد و دارایی قرار گیرد، کار خطرناک و مشکل‌سازی است.

وب‌گاه الف

وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازارهایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود دستاوردهای بسیاری در حوزه سلامت کشور رقم زده است؛ دستاوردهایی که روزنه امیدی برای تحقق دسترسی عادلانه مردم به خدمات نظام سلامت ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اطلاعات کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بیت کوین 1.40 درصد طی 24 ساعت گذشته پایین آمده و به 26081 دلار و 21 سنت در معاملات هنگ کنگ رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران وارد مدار صعودی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های زائران عتبات عالیات در طول سفر گم شدن اشیا و لوازم‌شان است؛ در این راستا شرکت ملی پست با راه‌اندازی یک سامانه این دغدغه را برای افراد حل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 کاهش به 1914 دلار و 15 سنت رسید.