پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قطعا نتیجه تعامل و هماهنگی بین دو قوه مجریه و مقننه را باید در حل مشکلات کشور و مردم دید اما این نباید به معنای گوشزد نکردن ایرادات و اشکالات باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری بدون استقراض یا اضافه برداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری مهر

ارز اربعین امسال نسبت به سال های دیگر بسیار آسان‌تر به دست زائران حسینی می رسد و تسهیل ارز اربعین امسال بسیار بهتر از سال های گذشته انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوم شهریورماه سال 1320 شمسی یادآور یورش و تجاوز ناجوانمردانه ارتش اتحاد جماهیر شوروی به ایران در جریان جنگ جهانی دوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگران فروشگاه رفاه نسبت به تعدیل فراوان و تاخیر در پرداخت حقوق‌ها معترض هستند اما با این شرایط شاهد پرداخت اضافه‌کاری 100 میلیونی به جناب مدیرعامل هستیم.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از مشکلات موجود عبور کرده و امیدواریم با سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدبرانه‌ای که صورت گرفته است بتوانیم ضریب پایداری صندوق‌های تأمین‌اجتماعی را افزایش دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید انواع میوه در بازار تره بار اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه زندگی شهیدان رجایی و باهنر در دوران مسئولیت با پیش از آن هیچ تفاوتی نداشت، گفت: زندگی و سلوک این شهیدان نشان از اوج خودسازی ایشان دارد و این بسیار مهم است که انسان با قرارگیری در یک موقعیت بالای اجتماعی، خود را حفظ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"گنجینه‌های گوهر"، فیلمی که ابراهیم گلستان سال 1344 ساخت و فقط یک بار برای آخرین شاه ایران نمایش داده شد، بعد از 56 سال مرمت شده است. سینماتک بولونیا نگاتیو در ایتالیا اصل صدا و تصویر فیلم را در انبارهای شرکت ورشکسته تکنی‌کالر در انگلستان پیدا و آن را بازسازی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، کمیته سیاست پولی بانک مرکزی ترکیه در نشست امروز خود اعلام کرد که نرخ بهره اصلی از 17.5 درصد به 25 درصد افزایش داده است، تصمیمی که باعث تعجب بازار‌ها و تحلیلگران شد. به این ترتیب بانک مرکزی ترکیه به یک بار نرخ بهره را 7.5 درصد افزایش داد و این بسیار بیشتر از انتظار کارشناسان و تحلیلگران بود. بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد که...

وب‌گاه عصر ایران

مدیر عامل پرسپولیس: به نظر من دولت باید برای حل این مشکل کارگروهی را که مجموعه‌ای از وزارت اقتصاد، وزارت ورزش و نهاد ریاست‌جمهوری باشد تشکیل دهد تا این معضل را برطرف کنیم. 20 و چند روز دیگر ما در جام باشگاه‌های آسیا بازی خواهیم کرد و همه دنیا ما را خواهند دید. اگر می‌خواهیم آبروی ایران را حفظ کنیم، باید به فکر باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل تامین اجتماعی: توسعه خدمات، به‌رغم وجود برخی موانع و مشکلات در عرصه‌های مختلف حکمرانی از همان ابتدای دوره فعالیت دولت سیزدهم مورد تأکید ریاست جمهوری بوده و ما نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی این راهبرد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیترکوتاه نوشت: قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.