پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در هفته دولت 100 هزار واحد مسکونی تحویل مردم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را با هدف ساخت 4 میلیون واحد مسکونی ظرف 4 سال آغاز کرده که بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی تاکنون برای 1.8 میلیون واحد زمین تامین شده و 1.48 میلیون واحد به مرحله ساخت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوگیری های شناختی می توانند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تجربیات شخصی، باورهای فرهنگی، احساسات و تأثیرات اجتماعی باشند. آگاهی و شناخت این سوگیری ها می تواند به افراد کمک کند تا در ابراز نظرها، ادراکات و تصمیم گیری ها، بهتر و بی طرفانه تر عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تعداد اظهار نامه‌های مالیاتی ارائه شده از زنان اجرای قوانین جدید مالیاتی در دولت سیزدهم 2 برابر شده است و درآمدهای دولت از این بخش تا 60 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها گفت: سامانه هوشمند امور مجامع عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی «سهام» به زودی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: واگذاری زمین‌های ملی موجود در روستاهای همجوار شهرها به متقاضیان نهضت ملی مسکن از سیاست‌های این وزارتخانه بوده که در حال عملیاتی شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که کشورش هیچ ارتباطی با مرگ یوگنی پریگوژین ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب مصوبه خرید کالاهای اساسی بر اساس نرخ ارز خبر داد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی میزان بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه ای از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس از اول تا چهارم شهریور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو سال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد و دولتمردان ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای دریافت نمره‌ی قبولی در افکار عمومی، برابر اعداد سربلند باشند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده لنجان در مجلس گفت: با پیوستن ایران به بریکس تمام فشارهای آمریکا علیه ایران بی اثر خواهد شد و دیگر نمی تواند ایران را با فشارهای اقتصادی اذیت کند از این رو تهران با پیوستن به بریکس و شانگهای می‌تواند از سلطه تحریم‌های آمریکا خارج شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در توزیع و عرضه ارز اربعین تاکید کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای مشارکت در توسعه اقتصادی استان گلستان در دیدار با استاندار این استان گفت: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه‌ای کشور بایستد و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران در انجام این مهم در استان گلستان آماده همکاری در زمینه‌های اقتصادی و صادرات غیرنفتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتفاقات اخیر بین تهران و واشنگتن بسیاری را سردرگم کرده است؛ از یک سو شاهد شکل گرفتن یک توافق ضمنی و جزئی بین دو طرف هستیم و از سوی دیگر برخی اقدامات تنش‌زا در منطقه افزایش یافته است.