پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای نخستین بار در جهان، یک اثر هنری به صورت سهام به عامه مردم فروخته می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان دام سبک در توضیح مشکلات رخ داده در صنعت دامپروری گفت: در اثر تصمیماتی که گرفته شد دامدار سبک مجبور شد نهاده را با قیمت بالاتر از بازار آزاد تهیه کند و در نتیجه هزینه‌ی تولید افزایش یافت.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز 2 شهریور 1402 شاهد کاهش قیمت مرغ و گوشت بودیم. در ادامه از جزییات کاهش قیمت مرغ و گوشت باخبر شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در تمامی استان‌ها از ماه ربیع‌الاول آغاز می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وجود گاز می تواند یکی از مقصران معده درد باشد، خوشبختانه تجمع گاز پس از بیدار شدن از خواب و آغاز فعالیت های روزانه از بین خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اعلام کرد: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور تسهیل ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) متقاضیان می‌توانند روز جمعه سوم شهریورماه نیز برای خرید یا تحویل ارز مورد نیاز به شعب منتخب بانک‌های سپه، ملی و پست بانک مراجعه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از واحد‌های مسکن شهر زنجان در پروژه برکت با بیان اینکه امروز در مجموع بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد این واحد‌ها در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت روستایی و جوانی جمعیت واگذار می‌شود. وزیر راه و شهرسازی به در دست ساخت بودن بیش از 17 هزار واحد مسکونی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی از فعال بودن 4 بانک در روز جمعه برای ارائه تسهیلات ارز اربعین خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر پایانه‌های مرزی تمرچین، باشماق و خسروی در مقایسه با سایر مرزهای ایران و عراق از حجم ترافیک کمتر برخوردار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی اعلام کرد که 4 بانک کشیک در روز جمعه برای ارائه تسهیلات به زائران اربعین فعال هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ابتدای امسال سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی پرداخت نشده است. اما حالا وزیر نفت خبر از برطرف شدن مشکل رانندگان تاکسی‌های اینترنتی داد.

خبرگزاری مهر

زائران اربعین حسینی (ع) می توانند روز جمعه سوم شهریور برای خرید یا تحویل ارز مورد نیاز به شعب منتخب بانک های سپه، ملی، صادرات و پست بانک مراجعه کنند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم اهتمام بانک‌ها و موسسات اعتباری در توزیع و عرضه ارز اربعین تصریح کرد: بانک‌ها با برنامه‌ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحو مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب جلوگیری و بستر بانکداری الکترونیک را به خدمت گیرند.