پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

همتی درباره رشد اقتصادی پس از برجام در صفحه توییتر خود توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل تامین اجتماعی: توسعه خدمات، به‌رغم وجود برخی موانع و مشکلات در عرصه‌های مختلف حکمرانی از همان ابتدای دوره فعالیت دولت سیزدهم مورد تأکید ریاست جمهوری بوده و ما نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی این راهبرد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

هفتمین جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک طرفه بودن معاملات بازار سهام در ایران باعث می‌شود که در روند‌های صعودی بازار سهام ارزش معاملات به شدت افزایش یابد و در روند‌های ریزشی نیز این معیار با افت شدیدی مواجه باشد.

وب‌گاه گسترش

یک مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان گفت که منتظریم لایحه "امنیت زنان" به صحن مجلس آید.

وب‌گاه فرارو

بعد از وقفه یک ساله فهرست جدید بدهکاران بانکی تا پایان شهریور منتشر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان در سال 1402 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی طی چهار سال تعهد تعاونی‌هاست که 200 هزار واحد را معاونت تعاون برای بخش کارگری تعهد کرده است و 200 هزار واحد دیگر نیز توسط اتاق تعاون ایران ساخته و تحویل خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرحله اول سود سهام عدالت واریز شد. 600 هزار تومان از مرحله اول سود سهام عدالت واریز شد. برای یاد گرفتن روش دریافت سود سهام عدالت ادامه این مطلب را بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات آخرین هفته مردادماه با افت شدید ارزش معاملات خرد و تثبیت آن در سطح 3 همتی مواجه بوده است. در این هفته هزار و 612 میلیارد تومان از مالکیت کد‌های حقیقی بازار کاسته شد و شاخص‌های سهامی افت قابل توجهی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعادل نوشت: محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب مصوبه خرید کالاهای اساسی بر اساس نرخ ارز خبر داد.

خبرگزاری مهر

به بخشنامه بانک مرکزی در خصوص تأمین ارز کالاهای اساسی وارد شده از سوی اشخاص حقوقی با ارز 285,000 ریال یک تبصره اضافه شد.