پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: با خروج آمریکا از برجام و شروع تحریم و شوک منفی در واردات، رشد سال‌های 97 و 98 جمعا 12% - شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون ارتقای کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: در سال 2022، 40 درصد از صادرات و 35 درصد از واردات کشور مربوط به 5 کشور عضور بریکس بوده که حاکی از اهمیت پیمان بریکس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همتی گفت: با خروج آمریکا از برجام و شروع تحریم و شوک منفی در واردات، رشد سال‌های 97 و 98 جمعا 12% - شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنهایی که خبرها را دنبال می‌کنند می‌دانند که اتفاقاتی مانند پلمب و تعلیق و تهدید چند سکوی اینترنتی و به دنبال آن یک مقاله عجیب در روزنامه کیهان چه حاشیه‌هایی برای کسب و کارهای دیجیتال ایجاد کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش فوق العاده وانت آریسان ایران خودرو ویژه شهریور 1402 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با ورود 5 کشتی حامل 300 هزار تن کنجاله سویا به کشور، پیش بینی می شود که عرضه این محصول به حالت عادی بازگردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شعب کشیک چهار بانک عامل عرضه ارز اربعین برای خدمات دهی به زائران و مسافران کربلا روز جمعه فعال هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین صمصامی در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین که در مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری، گفت: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند، اکنون 5 ماه از سال می‌گذرد و متاسفانه مهار تورم انجام نشده است. بر اساس آمار مرکز آمار ایران رشد تورم در تیرماه امسال...

وب‌گاه گسترش

در میان هیجان فزاینده پیرامون راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه 2 شیبا، معروف به شیباریوم، افزایش هشداردهنده‌ای در مورد کلاهبرداری‌هایی که جامعه SHIB را هدف قرار می‌دهند، وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احتمالا برای نخستین بار در جهان، یک اثر هنری به صورت سهام به عامه مردم فروخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور تسهیل ارائه خدمت به زائران اربعین حسنی (ع) متقاضیان می توانند روز جمعه سوم شهریورماه نیز برای خرید یا تحویل ارز مورد نیاز به شعب منتخب بانک های سپه، ملی، صادرات و پست بانک مراجعه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 از محل شورای اداری استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت در سراسر کشور در مجموع 100 واحد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل مردم می‌شود. وی گفت: در استان زنجان پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت پیش‌رو بودند که برخی از این پروژه‌ها 50 درصد و برخی بیشتر از آن پیشرفت کردند که عمده این پروژه‌ها تا پایان...

وب‌گاه خبر آنلاین

همتی درباره رشد اقتصادی پس از برجام در صفحه توییتر خود توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

در شرایط کنونی، با توجه به در پیش بودن انتخابات اسفندماه 1402، گزاره افزایش قیمت سوخت، در میان نخبگان سیاسی از حامیان محدودی برخوردار است. در واقع، نخبگان سیاسی به ویژه نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی اغلب حاضر نیستند که هزینه‌های سیاسی و اجتماعی افزایش قیمت بنزین را به دوش بکشند. از این منظر، بعید به نظر می‌رسد که تا قبل از انتخابات اسفندماه 1402، شاهد افزایش قیمت بنزین باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری 100 هزار واحد مسکونی در هفته دولت و واگذاری به مردم خبر داد.