پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی 3 هزار و 738 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان را افتتاح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری فردی که در حومه قزوین با ترفند کارمند اداره برق وارد منازل شده و با این ترفند بیش از 2 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش رسانه‌ها از نزدیک شدن قیمت فلافل به 100 هزار تومان خبر می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کشور در دست ساخت قرار دارد، گفت: به منظور تسریع در احداث این واحدها طی پنج ماهه گذشته میزان وام مسکن از 350 به 550 میلیون تومان افزایش و نرخ سود نیز از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی باقری گفت: غیر از کره جنوبی فقط در عراق پول هایمان دچار مشکل بود که در تفاهمی که داشتیم روند آزادسازی آن آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ورود VAR یک عزم ملی را می‌طلبد و رئیس فدراسیون نیز روز گذشته در این مورد با بانک مرکزی جلسه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر گمرک چذابه گفت: از عراق گوشی نخرید چون ریجستری نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

آن‌هایی که خبر‌ها را دنبال می‌کنند می‌دانند که اتفاقاتی مانند پلمب و تعلیق و تهدید چند سکوی اینترنتی و به دنبال آن یک مقاله عجیب در روزنامه کیهان چه حاشیه‌هایی برای کسب و کار‌های دیجیتال ایجاد کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا درویش درباره خبرهای منتشرشده مبنی بر احتمال گرفته‌شدن میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از تیم‌های ایرانی، به دلیل نبود (var) توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل عدم وجود سیستم کمک داور ویدئویی میزبانی را از تیم‌های ایرانی نخواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان گروه‌های مردمی در استانداری زنجان با تاکید بر وجود مشکل در امور مختلف از جمله مسکن اظهار کرد: قانون تولید مسکن که باید از بابت آن از مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد، رها شدگی را در این بخش رفع کرد. وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مداخله دولت در امر مسکن یک اقدام عاقلانه بود،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه 2 شهریور ماه نسبت به روز قبل تغییر چندانی نکرد و بازار در آرامش نسبی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: در این مطلب به بررسی قیمت انواع کالباس پرداخته شده است.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اعلام کرد: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به بررسی قیمت انواع کالباس پرداخته شده است.