پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه به ریاست محمدجواد شریف‌زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: روسای 11 اتحادیه صنفی تهران به‌دلیل تخلف در صدور پروانه کسب به دادگاه معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: طبق برآوردها، حدودا 70 درصدی رکود و کاهش تقاضا طی سال داشته‌ایم اما در یک هفته اخیر بیشتر هم شده و این کاهش تقاضا چشمگیر شده است. این کاهش تقاضا، صنعت طلا را در وضعیت نامناسبی به لحاظ تولید قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 8 هزار و 348 واحد افزایش معادل 43 صدم درصد به یک میلیون و 946 هزار و 638 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 322 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 50 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که ایران تحریم‌شده، طبیعتاً با محدودیت‌های بسیاری برای فروش نفت خود روبروست، اما آمارها و داده‌های اخیر از افزایش خیره‌کننده آمار صادرات نفت ایران حکایت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 8 هزار و 385 واحدی در تراز یک میلیون و 946 هزار و 638 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته، با توجه به برخی اخبار غیر رسمی، در خصوص قیمت گذاری محصولات در بورس کالا با تغییر روند در دقایق پایانی، با صعودی 8 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌منظور تأمین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف می‌شوند و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مجوز یک‌هزار میلیارد ریالی برای کمک به زیرساخت طرح اقدام ملی مسکن با حمایت استاندار و پیگیری راه و شهرسازی دریافت شد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 1402 با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک‌ها نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی تاکنون و از طریق شش بانک عامل نسبت به پرداخت ارز 250 هزار نفر از زائران اربعین حسینی اقدام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان می‌دهد که اصلی‌ترین تغییر در ترکیب مطالبات دولت مربوط به بدهی‌های بانک‌ها و بانک مرکزی به دولت است، بطوریکه این مبلغ نسبت به نیمسال ابتدایی 1401 حدود 70 درصد رشد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا چند روز آینده 50 هزار میلیارد تومان از مطالبان گندم‌کاران را پرداخت می‌کنیم.