پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی کاهشی است و به 28,106,000 (بیست و هشت میلیون و یکصد و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.17 درصدی داشت. قیمت دلار اما بالا رفت.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: برای اولین‌بار پس از سال‌ها بانک‌های دولتی غیر از بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیته بیمه و تامین اجتماعی خانه کارگر می‌گوید: دولت به شکل واضحی بودجه ندارد. درحالیکه همسان‌سازی واقعی برای بازنشستگان کشوری اجرا می‌شود، متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منابع بسیار کمتری را نیازمند است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران مسیر کاهش را در پیش گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی تاکنون و از طریق 6 بانک عامل نسبت به پرداخت ارز 250 هزار نفر از زائران اربعین حسینی اقدام کرده است و زائران در صورت اشکال از طریق شماره تماس 29953612-021 اعلام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امامی امروز کاهشی بوده است و به 28,106,000 (بیست و هشت میلیون و یکصد و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.17 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار در بازار آزاد امروز هم صعودی بود و به 49,080 (چهل و نه هزار و هشتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.26 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: تاکنون 17 حراج خرده‌فروشی توسط این سازمان برگزار شده که با رونمایی از نخستین حراج خرده فروشی برخط، امکان حضور گسترده مردم به زودی فراهم خواهد شد.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل نزول را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طراحی مدل جدید اعتبارسنجی، سطح پوشش این مدل را به 100 درصد می‌رسانیم تا هر ایرانی دارای یک نمره اعتبارسنجی در شبکه بانکی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار در بازار عقب نشینی کرد و هر گرم به 2,311,200 (دو میلیون و سیصد و یازده هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.36 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز نزولی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار در بازار آزاد امروز صعودی بود و به 49,080 (چهل و نه هزار و هشتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.26 درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ظرفیت منصوبه نیروگاهی ایران به ازای هر دلار تولید ناخالص داخلی معادل 0.25 وات بر دلار است و نیروگاه‌های فعلی ایران توانایی تامین انرژی اقتصادی به بزرگی 3 برابر اقتصاد کشور را دارا هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: برای اولین بار پس از سال‌ها بانک‌های دولتی به غیر از بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند. وی افزود: در سالی که دولت مسئولیت را به دست گرفت بانک‌های ملی، کشاورزی، توسعه تعاون و سپه زیان‌ده بودند، اما سود تمامی بانک‌های دولت را صرف خود کرده بود. خاندوزی تاکید کرد: با تدابیر ما در سال 1401،...