پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: از ابتدای سال به دلیل سیاست بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی به دنبال جلوگیری از خشک شدن فضای اعتبار و منابع بودیم که در این زمینه برای معطل نماندن منابع مالی مسکن از ابزار‌های دیگر استفاده کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: دستورالعمل اجرایی مربوط به متنوع‌سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده‌گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه‌گذاری نیز در تداوم تلاش‌های دولت برای رونق سرمایه‌گذاری در کشور تدوین شده؛ اقداماتی که در دو سال گذشته اثربخشی خود را نشان داده و نمی‌توان به نتایج عملی آنها عنوان "رویا" داد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور گزارش مسئولان دستگاه‌ها از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از رسانه‌ها خواست، نسبت به تبیین اقدامات دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن 140 فروند کشتی به ظرفیت پنج میلیون تُن توانسته است بالغ بر 28 میلیون تُن کالای راهبردی را حمل نماید و نقش اساسی در اقتصاد ایران داشته باشد.

وب‌گاه الف

سیاست تامین ارز زائران اربعین و اعلام زودهنگام آن از سوی بانک مرکزی موجب شده صف‌های طولانی خرید این ارز که سال‌های گذشته مشاهده شد، دیگر تکرار نشود و خرید ارز از بانک‌ها در کمتر از 10 دقیقه انجام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی عصر قانون، حسن تیزمغز نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن با تاکید بر مشخص شدن قیمت نهایی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: قیمت تمام شده واحد‌های مسکونی، یکی از مهم‌ترین مسائل ساخت مسکن است که این موضوع هنوز مشخص نیست این قیمت چقدر است از 6.8 تا 18 میلیون این رقم صحبت شده و باید برای این معضل فکری کنیم. وی ادامه داد: دولت مشارکت بخش خصوصی را تقویت می‌کند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نفت توضیحاتی درباره نحوه تغییر سهمیه بنزین تاکسی‌های گردشی، تلفنی و اینترنتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی تاکنون و از طریق شش بانک عامل نسبت به پرداخت ارز 250 هزار نفر از زائران اربعین حسینی اقدام کرده است و زائران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین پس از مراجعه به شعب منتخب و نیز مشاهده ازدحام احتمالی می‌توانند مراتب را جهت پیگیری با ذکر نام شعبه و شهر از طریق شماره تماس 29953612-021 از ساعت 7:30 صبح تا 15 عصر به بانک مرکزی...

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به رفع تعطیلی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: در این راستا از بیکاری حدود سه هزار کارگر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نماینده مجلس اخیرا تأکید کرده است که قانون کالابرگ به خوبی اجرا نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار دنده معکوس زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت امروز در مبادلات آسیایی تغییرات چندانی نداشت زیرا توجه تاجران به تقاضای ضعیف نفت از سوی چین و چشم‌انداز افزایش نرخ بهره آمریکا است و از طرفی کمبود در بازار ناشی از کمی عرضه نیز بر بازار تاثیر دارد. هر بشکه نفت برنت با 18 سنت کاهش 83.85 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 12 سنت کاهش 79.52 دلار معامله شد. هر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گزارش وزرا و مسئولان از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه موثر دانست و از بخش رسانه‌ای دولت و دیگر رسانه‌ها خواست، نسبت به تببین اقدامات و فعالیت‌های دولت اهتمام بیشتر داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صولت مرتضوی وزیر کار گفت: امسال با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خلجی گفت: فاز 11 پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهور روز یکشنبه (19 شهریور) به بهره برداری می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توزیع ارز زائران اربعین حسینی در سال جاری از 28 مردادماه آغاز و تا 14 شهریورماه ادامه دارد و با تمهیدات درنظر گرفته شده تاکنون ارز مورد نیاز 250 هزار نفر از متقاضیان به سهولت و بدون مشکل پرداخت شده است.