پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: گفته می‌شود که تامین زیرساخت برای توسعه افقی سخت است؛ ساخت عمودی ساختمان‌ها هزینه‌های هنگفتی دارد که با تدبیر وزارت راه و شهرسازی، امکان هدایت آن به افقی‌سازی وجود دارد. با پهنه گسترده‌ای که ایران دارد امکان ایجاد 400 میلیون خانه یک طبقه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی از بخش رسانه‌ای دولت و دیگر رسانه‌ها خواست، نسبت به تببین اقدامات و فعالیت‌های دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا سادات شهیدی؛ این روز‌ها مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه است. صندوق‌های بازنشستگی یکی از موضوعاتی است که ذیل برنامه هفتم توسعه قرار دارد. پس از بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، برخی بند‌های لایحه توسط کمیسیون رد شد و به اصطلاح مانعی بر سر راه اصلاح صندوق‌های بازنشستگی قرار داده شد. به عنوان مثال با افزایش...

خبرگزاری مهر

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور 15 میلیارد تومان برای تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر واریز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت T وزرا و اعضای کابینه با ارائه گزارش‌هایی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای اربعین 1402 حاکی از آن است که علاوه بر اجاره 700 اتوبوس ترکیه‌ای، آماده‌سازی کامل پایانه‌های مرزی انجام شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر نفت تولید واقعی نفت‌خام کشورمان را 3 میلیون و 300 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: این عدد تا پایان شهریور به 3 میلیون و 400 هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 50 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران دلار امروز در هرات سعی کردند که مرز مقاومتی 49 هزار و 200 تومان را بشکنند و به سمت نیمه کانال مذکور حرکت کنند اما در این آزمون شکست خوردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور از ساخت و راه اندازی 116 پایگاه اورژانس در دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس‌جمهور گزارش مسئولان دستگاه‌ها از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از رسانه‌ها خواست، نسبت به تبیین اقدامات دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد