پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرا و اعضای کابینه با ارائه گزارش‌هایی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازاری تحت عنوان گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا راه‌اندازی شده که مردم به جای ورود به بازارهای غیررسمی طلا و ارز می‌توانند با هر میزان نقدینگی در این بازار شفاف اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار طلا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه) با هشت هزار و 352 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 946 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عده‌ای از معامله‌گران افزایش قیمت در بازارها را به لیدری سکه ربط می‌دادند. قیمت سکه فردایی در بازار دوشنبه با افزایش وارد کانال 28 میلیون شده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

درآمد 200 میلیونی در روز شدنی است؟ این شغل روزانه درآمد 200 میلیونی دارد. در ادامه بخوانید که این چه شغلی است.

وب‌گاه فرارو

استاندار فارس گفت: براساس مصوبه اخیر، در محدود بافت 57 هکتاری اطراف حرم‌های شریف، سکونت اتباع بیگانه کاملا ممنوع شده است، مگر اینکه اداره اطلاعات، این اجازه را برای فرد یا افراد صادر کرده باشد. هیچ کارفرمایی در شیراز برای هیچ یک از مشاغل اعم از ساختمانی، باغبانی، کشاورزی و... اجازه به کارگیری اتباع بیگانه را ندارد، مگر با مجوز مستقیم اداره اطلاعات.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اصلاح قانون سربازی یکسری اقدامات را مدنظر قرار دادیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در هفته دولت 20 هزار واحد مسکن مهر و تعدادی واحد در نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

این هفته انواع محصولات ایران خودرو و سایپا روند کاهشی را تجربه کردند. در محصولات مونتاژی نیز کاهش قیمت‌ها به 15 میلیون تومان هم رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی یکشنبه 29 مرداد ماه 1402 با حضور در دفتر مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، ضمن بازدید از معاونت‌های این مجموعه و پیگیری وضعیت برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در جلسه‌ای با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهلمین جشنواره فیلم...

وب‌گاه گسترش

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد