پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از ابلاغ قیمت‌های جدید ساخت نهضت ملی مسکن تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: قیمت ساخت بین 7.5 تا 8 میلیون تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت قصد دارد قیمت خودرو را به سمت آزادسازی ببرد که در صورت عملی شدن این برنامه، نحوه فروش خودروها نیز آزاد خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اصلاح قانون سربازی یکسری اقدامات را مدنظر قرار دادیم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: هزار و 150 میلیارد ریال برای شرکتهای بزرگ معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است، در حالیکه به موجب قانونی در سال 1401 شرکتهای بزرگ و با گردش مالی نباید از پرداخت مالیات معاف باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: در سال اول برنامه هفتم، سهم بودجه صداوسیما از منابع بودجه عمومی 75 درصد رشد خواهد داشت.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 8000 واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و 946 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه الف

نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: در یک ماه گذشته از 32 هزار مشاور املاک کشور بازدید شد که از این شمار 2986 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی با تبریک و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بر تداوم خدمت‌رسانی و آمادگی این بانک برای کمک به بخش‌های مختلف اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

قیمت مسکن در کشورهای مختلف به عوامل متعددی، از جمله وضعیت اقتصادی، سیاست‌های دولت، عرضه و تقاضا، موقعیت جغرافیایی، توسعه شهری، سطح درآمد مردم و عوامل فرهنگی بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرا و اعضای کابینه با ارائه گزارش‌هایی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه صدا و سیما در طی اجرای برنامه هفتم باید عملکرد سالانه خود را به کمیسیون فرهنگی و شورای نظارت اعلام کند، گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق در سال اول برنامه سهم بودجه صدا و سیما 75 درصد رشد خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

با تدوین فهرست بهای کالا و خدمات مترو، بخش زیادی از مشکلات مربوط به برآورد قیمت اقلام و نیز خدمات اجرای خطوط مترو مرتفع شده و درنهایت این مسئله به نوبه خود موجب تسریع روند احداث خطوط مترو شود.