پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل هم وزن بورس با افزایش 4 هزار و 627 واحدی در رقم 667 هزار و 856 واحدی ایستاد. این بیشترین رشد شاخص هم وزن از نیمه مرداد به این سو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان چای گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون حدود 126 هزار تن برگ سبز چای خریداری شده که از این میزان 28 هزار و 600 تن چاش خشک استحصال شده است.

خبرگزاری مهر

بیکاری جمعیت فارغ التحصیل آموزش عالی در بهار 1401 حدود 13.2 درصد و در بهار امسال 12.1 درصد بوده که کاهش 1.1 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی و با پیگیری مستمر کمیسیون اصل نود تاکنون 3 هزار و 800 میلیارد تومان توسط بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی از محل مابه‌التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال بازگشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس امروز متعادل‌تر از دیروز به کار خود ادامه داده و رشد 1084 واحدی را تجربه کرده است. در یک ساعت و 39 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 1،496 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، 7 درصد افزایش داشته است. اما نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، 26 درصد کاهش داشته است. در...

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن 7.5 تا 8 میلیون تومان است که به این رقم هزینه‌های آماده سازی و محوطه سازی نیز اضافه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن 7.5 تا 8 میلیون تومان است که به این رقم هزینه‌های آماده سازی و محوطه سازی نیز اضافه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان چای کشور از افزایش 49 درصدی تولید برگ سبز چای خبر داد و اعلام کرد: هفته آینده 100 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: در یک ماه گذشته از 32 هزار مشاور املاک کشور بازدید شد که از این شمار 2986 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی آلمان (بوندسبانک) روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که تولید اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم سال 2023 پس از انقباض در دو دوره سه ماهه قبل از آن، راکد شد و پیش‌بینی می‌شود که رشد اقتصادی در کوتاه مدت نیز صفر باقی بماند.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار فارس گفت: براساس مصوبه اخیر، در محدود بافت 57 هکتاری اطراف حرم شاهچراع و حرم‌های شریف، سکونت اتباع بیگانه کاملا ممنوع شده است، مگر اینکه اداره اطلاعات، این اجازه را برای فرد یا افراد صادر کرده باشد. هیچ کارفرمایی در شیراز برای هیچ یک از مشاغل اعم از ساختمانی، باغبانی، کشاورزی و... اجازه به کارگیری اتباع بیگانه را ندارد، مگر با مجوز مستقیم اداره اطلاعات.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بر اساس گزارش وزیر جهاد کشاورزی تاکنون 3800 میلیارد تومان توسط بخش‌های مختلف وزارت کشاورزی از محل مابه‌التفاوت ارز ترجیحی به بیت المال بازگشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس بررسی می شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور اهمیت معرفی مفاخر، مشاهیر، علما و اندیشمندان ایران زمین را در احساس هویت و تقویت غرور ملی بویژه در بین نسل جوان دانست و گفت: زمانی که جوانان با اندیشه، رفتار و سلوک بزرگان شهر و دیار خود آشنا می‌شوند این روحیه در وجودشان شکل می‌گیرد که آنان هم می‌توانند با تلاش و کوشش در آینده در شمار سرآمدان عصر خویش قرار...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: برخی بر این باورند که میزان درآمد حاصل از حقوق دولتی معادن می تواند در سال تا حدود 100 یا 200 هزار میلیارد تومان نیز باشد.