پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی بانک مرکزی از کاهش 15 درصدی نرخ رشد نقدینگی از 42.8 درصد مهرماه 1400 خبر داد و گفت: رشد نقدینگی به مقادیر هدفگذاری شده نزدیک شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با ورود بازرسان به مشاوران املاک در پردیس قیمت واحدهای مسکن مهر به 2 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با تکمیل زیرساخت‌ها حدود 10 میلیون تومان برآورد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: در سال 1401 به جز بانک سپه تمام بانک‌های دولتی از حالت زیان‌دهی خارج شدند و سود خالص بانک‌های دولتی به 70 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

بعد از آغاز حمله روسیه به اوکراین و تحریم شدید و بی‌سابقه غرب علیه روسیه، دولتمردان این کشور از متحدان خود خواستند تا برای مبادلات تجاری با روسیه واحد پولی دلار را کنار گذارند و از ارز جایگزین استفاده کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر کار درباره افزایش دستمزد کارگران خبر داد. او پیشنهاد داد که در مورد افزایش دستمزد کارگران با کارفرما مذاکره کنند. در ادامه جزییات بیشتری درباره افزایش دستمزد کارگران را بخوانید.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری مهر

دومین جلسه کمیسیون تخصصی ستاد ازدواج دانشگاهیان جهت «تببین دقیق طرح‌ها و اقدامات عملیاتی اعضای ستاد در دانشگاه‌ها» برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین ارزش معاملات امروز را گروه خودرویی با ثبت رقم 489 میلیارد تومان (1.1 برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: 20 هزار واحد مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور طی هفته دولت به بهره داری می رسد.

وب‌گاه عصر ایران

شاید بتوان دیدار دیروز مدیران استارتاپی را با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به نوعی دلجویی از آنها و دلگرمی‌در مورد فعالیت‌هایشان دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی با توجه به شرایط مساعد ذخیره سازی، صادرات میوه و صیفی در ایام اربعین تاثیری بر بازار نخواهد داشت.