پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 298 تومان (چهل و یک هزار و دویست و نود و هشت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بانک‌های ناتراز اعلام کرد: تا پایان شهریور مهلت بانک مرکزی به این بانک‌ها پایان یافت و بعد از آن تکلیف موسساتی که نتوانند معیارهای بانک مرکزی را تأمین کنند، اعلام می‌شود.

خبرگزاری مهر

نماینده وزیر راه و شهرسازی در حوزه امور نهضت ملی مسکن گفت: برای حل مشکلات مالی ساخت مسکن در حال تهاتر زمین و نفت با مصالح و تجهیزات هستیم تا شرکت های خصوصی در این زمینه ورود کنند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی، برداشت نقدی روزانه از خودپردازها ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی صرفاً مستقر در مسیر تردد زائران در پایانه های استان های مرزی از یکم تا بیست و پنجم شهریورماه را تا سقف 500 هزار تومان افزایش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه در حال حاضر بازار نقره و مصنوعات بدلی نسبت به بازار طلا داغ است، گفت: با پایان ماه صفر و آغاز مناسبت‌ها و مراسم‌ها احتمالا روند قیمت سکه و طلا به سمت افزایش می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: با تدابیر ما در سال 1401، روز گذشته از عدد 500 میلیارد تومان زیان بانک‌های دولتی به 70 هزار میلیارد تومان سود بانک‌ها رسیدیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی اعلام کرد: زائران اربعین در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین پس از مراجعه به شعب منتخب و نیز مشاهده ازدحام احتمالی می توانند مراتب را جهت پیگیری با ذکر نام شعبه و شهر به این بانک اطلاع دهند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

در حالیکه وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران، حجم کالاهای رسوبی را ناچیز قلمداد می‌کنند، برخی اخبار حاکی از آن است که بیش از 70 درصد ظرفیت نگهداری محموله در بنادر ایران تکمیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار می گویند در شرایط فعلی سکه امامی از کما خارج شده و به نظر می‌رسد لیدر بازارها شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای اولین بار پس از سال ها چهار بانک دولتی به غیر از بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به زودی 50 هزار میلیارد تومان دیگر بابت خرید گندم از سوی دولت، به کشاورزان پرداخت می شود.

وب‌گاه فرارو

مصرف دوغ بلافاصله یا همراه غذا یا دارو یکی از مهمترین مضرات آن است که موجب رقیق شدن شیره معده و اختلال در فرآیند هضم و جذب مواد غذایی می‌شود. به نظر متخصصان تغذیه، دوغ نیز مانند مایعات دیگر بهتر است با یک ساعت فاصله پس از خوردن غذا و یا دارو نوشیده شود.