پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست با فعالان کسب و کار‌های تجارت الکترونیک، در خصوص برنامه وزارت اقتصاد برای حل موضوع ناترازی بانک‌ها توضیح داد: مساله ناترازی بانک‌ها به عنوان یکی از ارکان بسته مهار تورم سال 1402 از اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و اجزای آن در بسته آمده است، البته مدیریت محوری با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است،...

وب‌گاه الف

دبیر شورایعالی مناطق آزاد از موافقت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: دولت گرچه در عرصه سیاست خارجی عملکرد قابل دفاعی دارد اما به موازارت عملکردش در حوزه اقتصادی مورد قبول کارشناسان و مردم نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان گفت که منتظریم لایحه "امنیت زنان" به صحن مجلس آید.

وب‌گاه فرارو

تداخل مسئولیت درخصوص تالاب‌هایی که در زمره مناطق چهارگانه حفاظت‌شده سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز قرار گرفته‌اند، بین معاونت محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها و معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان و همچنین از سوی دیگر با دفتر آب و خاک به شکل مستقل ذیل معاونت محیط‌زیست انسانی منجر به ناهماهنگی درون‌سازمانی به منظور اتخاذ سیاست واحد در حوزه مدیریت تالاب‌ها شده است. این امر همچنین در نحوه هزینه‌کرد...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز 1 شهریور 1402 باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه‌ها و آگهی‌های فروش خودرو روانه شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی که مدعی فعالیت کلان سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواپیمایی اعلام‌کرد: پروانه فعالیت 6 شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخنامه ابلاغی به مدت یک ماه تعلیق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انس طلا در 2 هفته گذشته ریزش‌های عجیب و غریبی داشته و به زیر 1900 دلار نزول کرده در این گزارش به علل این ریزش خواهیم پرداخت: شرایط کاهش ریسک پذیری در بازار‌های سهام همچنان ادامه دارد، اما در شرایط پیش بازار، شاخص‌ها در یک موج اصلاحی صعودی در نوسان هستند و احتمال اصلاح صعودی کوتاه مدت تقویت شده است. اما باید شرایط بازار در شروع به کار بازار نیویورک...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیاست تامین ارز زائران اربعین و اعلام زودهنگام آن از سوی بانک مرکزی موجب شده صف‌های طولانی خرید این ارز که سال‌های گذشته مشاهده شد، دیگر تکرار نشود و خرید ارز از بانک‌ها در کمتر از 10 دقیقه انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.