پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای کاهش را تجربه کرده است و به 41,298 (چهل و یک هزار و دویست و نود و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.01 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,298 (چهل و یک هزار و دویست و نود و هشت تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به جزئیات تملک 33 درصد از بانک سینا و انتقال برخی فعالیت‌ها به این بانک، گفت: پیشنهاد صندوق این است که مدلی مانند قراردادهای IPC(قراردادهای نفتی) را به منظور وصول بدهی 100 میلیارد دلاری خود با دولت اجرایی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش خودروهای سواری از مسیر بورس کالا در حال حاضر متوقف است اما تلاش هایی از سوی مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار در جریان است تا بار دیگر امکان فروش خودروهای سواری از مسیر بورس کالا امکان پذیر شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که بیشترین تعاونی مسکن مشکل دار برای استان خوزستان است، گفت:‌200 هزار تعاونی در نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

وب‌گاه منیبان

دبیر شورایعالی مناطق آزاد از موافقت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

انسیه خزعلی در خصوص تسهیلات ویژه دهه شصتی ها نیز گفت: دهه شصتی‌ها 21 درصد جمعیت ما را تشکیل می‌دهند و شرایط ویژه‌ای دارند که ممکن است به تجرد قطعی برسد. روستاهای ما شرایط ویژه‌تری دارند. یک بار در نیمه دوم سال 1400 این امر را اجرایی کردیم و امسال به صورت وسیع‌تری تحت پوشش قرار گرفتن زوجین دهه شصتی از نظر بیمه اجتماعی و تسهیلات به شکل کالابرگ جهیزیه، وام اشتغال و «وام ویژه ازدواج» به...

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز نسبت به دیروز متعادل شده و رشد 1084 واحدی را تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیاست‌های قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی همواره بر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری بوده است و در این خصوص اقدامات زیادی در راستای احیای واحد‌های تولید و رفع مشکلات آن‌ها انجام داده است. در همین رابطه علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی قوه قضاییه در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری و تولیدات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: چین ظرفیت و امکان بسیار بزرگ و مهمی برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران محسوب می‌شود، ولی هنگامی که این ظرفیت را در تقابل با سایر ظرفیت‌های موجود از جمله روابط با اروپا و غرب تعریف می‌کنیم، نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 1401 سازمان خصوصی سازی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی، اعضای هیات عامل این سازمان و نمایندگان سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی در سالن اجلاس وزارت امور اقتصادی و دارایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 100 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در آخرین روز مرداد ماه صعودی شد اما فعالان اقتصادی قیمت دلار را در بازار امروز 1 شهریور چگونه پیش بینی کرده اند؟

خبرگزاری مهر

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارائه «کالابرگ جهیزیه» و «وام ویژه ازدواج» به زوج‌های دهه شصتی خبر داد.