پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت پوند در اولین روز شهریور 1402 تا حدودی بالا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 50 همتی دولت برای خرید محصولات کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز گذشته اندکی افت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نفت توضیحاتی درباره نحوه تغییر سهمیه بنزین تاکسی‌های گردشی، تلفنی و اینترنتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه: به‌زودی 50 هزار میلیارد تومان بابت خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری مهر

متقاضیان ارز اربعین هم‌اکنون نیاز ارزی خود را با نرخ رسمی و به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال، از طریق 1500 شعبه منتخب بانک‌های ملی، تجارت، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک دریافت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از صدور پیام هشدار محدودیت تردد در دو آزاد راه تهران - قم و آزاد راه قزوین - زنجان خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به پیشرفت خیلی خوب مذاکرات وزارت خارجه و بانک مرکزی کشورمان با کشورهای عراق و ترکیه در رابطه با ارزهای مسدود شده، به نتایج خوبی در این رابطه رسیده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: برای اولین بار پس از سال‌ها بانک‌های دولتی به غیر از بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون 72 هزار میلیارد تومان خرید تضمینی گندم از کشاورزان انجام شده و به زودی 50 هزار میلیارد تومان دیگر به آنان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان را تشریح کرد و اظهارداشت: لایحه امنیت زنان در مجلس قرار دارد. ما سعی کردیم در نشست‌ها و کمیسیون‌های مرتبط مجلس حضور داشته باشیم و نظراتمان را بگوییم. معاون زنان و خانواده رئیس جمهور اعلام کرد: برخی از نظرات ما اعمال شد و امیدواریم برخی دیگر از نظراتمان نیز در صحن اعمال شود. این لایحه هنوز نیاز به اصلاح...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: برای اولین بار پس از سالها بانک‌های دولتی به غیر از بانک سپه از زیان‌دهی خارج شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی مهمترین اولویت‌ها و راهبردهای بانک مرکزی در حوزه بانکداری دیجیتال را سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد ابزارهای فناوری دیجیتال در این حوزه عنوان کرد.