پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار معتقدند در حال حاضر اولین مرز حمایتی محدوده 28 میلیون و 300 هزار تومان است که در صورت تثبیت قیمت سکه امامی در این محدوده می‌توان به رسیدن آن به مرز مقاومتی 28 میلیون و 800 هزار تومان امیدوار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد24 نوشت: عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه در حال حاضر بازار نقره و مصنوعات بدلی نسبت به بازار طلا داغ است، گفت: با پایان ماه صفر و آغاز مناسبت‌ها و مراسم‌ها احتمالا روند قیمت سکه و طلا به سمت افزایش می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر گرم طلای 18عیار طی یک ماه گذشته 2 درصد گران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلاهبردار بزرگ ارز دیجیتال در تهران دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده ارائه به صحن مجلس است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از کانال های تلگرامی به نقل از ملت نیوز مدعی شده اند که محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور جای خود را به فرد دیگری می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی جزئیات پرداخت کالابرگ جهیزینه و وام ویژه زوجین مختص زوجین دهه شصتی را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: شرح خدمات طرح ویژه احیا باغات سنجان، کرهرود و قنات ناصری با هدف تلطیف هوای اراک در شورای عالی معماری و شهرسازی تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته نظام اداری تلفیق با پیشنهاد دولت برای محدودیت تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به استخدام رسمی مخالفت کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع ساخت خانه‌های 25 متری که از حدود چهار سال قبل مطرح شد هم‌چنان مورد بحث کارشناسان و مسئولان است و در این بین برخی سازندگان برای تولید این نوع واحدها اعلام آمادگی کرده‌اند؛ طرحی که با واکنش وزارت راه و شهرسازی همراه شد اما استاندار تهران ساخت خانه‌های کوچک را اقدامی مناسب در راستای تشکیل خانواده و شروع زندگی دانست.

وب‌گاه فرارو

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان گفت که منتظریم لایحه "امنیت زنان" به صحن مجلس آید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون وکلای قوه قضاییه نوشت: در هیچ کجای دنیا صدور، تمدید و نظارت بر پروانه وکالت به وزارت متولی امور مالی و اقتصادی سپرده نشده است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 11 سنت معادل 0.13 درصد افزایش به 84 دلار و 14 سنت رسید.