پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تشریح جزئیات افتتاح واحد مسکونی در شهرهای جدید، گفت: مسکن مهر شهر جدید پرند به پایانِ راه رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به افزایش عرضه گوشت گرم و منجمد وارداتی در کنار تولید داخل پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در همایش ملی تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری مهمترین اولویت‌ها و راهبرد‌های بانک مرکزی در حوزه بانکداری دیجیتال را سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد ابزار‌های فناوری دیجیتال در این حوزه عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

لایحه ارتقاء امنیت زنان در حال نهایی شدن است ولی برخی نمایندگان می‌گویند این لایحه موجب سست‌شدن بنیان خانواده و برخی معتقدند اقدامی مهم به نفع زنان و برای افزایش امنیت آنها است.

وب‌گاه فرارو

با کنکاشی در بازار‌های لوازم الکترونیک و کامپیوتر می‌توان دید که کالا‌های شرکت‌های بزرگ جهانی که قبلاً در چین تولید می‌شده‌اند در کشور‌های هند و ویتنام تولید می‌شوند. نتیجه اینکه اقتصاد شبکه‌ای و سیستم برون‌سپاری در قرن بیستم که در چارچوب زنجیره تامین ارزش و تجارت تعریف می‌شوند بسیار متأثر از امنیتی شدن تجارت و همچنین تحولات ژئوپلیتیک در نظام جهانی هستند. پیوند‌های اقتصاد جهانی در هیچ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی که در چند روز گذشته در کانال 27 میلیون تومان معامله شده بود، روز گذشته وارد کانال 28 میلیون تومان شد و در معاملات پشت خطی سه شنبه شب تا نزدیک 28 میلیون 400 هزار تومان بالا رفت

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: موضوع ساخت خانه‌های 25 متری که از حدود چهار سال قبل مطرح شد هم‌چنان مورد بحث کارشناسان و مسئولان است و در این بین برخی سازندگان برای تولید این نوع واحدها اعلام آمادگی کرده‌اند؛ طرحی که با واکنش وزارت راه و شهرسازی همراه شد اما استاندار تهران ساخت خانه‌های کوچک را اقدامی مناسب در راستای تشکیل خانواده و شروع زندگی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 279 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار و 974 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان شیادی که با شیوه بدل اندازی دلارهای جعلی فروخته بود، دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: مولدسازی شاید شاه بیت وظایف جدید سازمان خصوصی‌سازی است و مذاکرات لازم برای پیشنهاد اصلاح اساسنامه سازمان با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور انجام شده به نحوی که سازمان نه با نگاه مبتنی بر خصوصی سازی بلکه با نگاه مدیریت دارایی‌ها و مولدسازی دارایی‌های دولت نوسازی شود و برای این وظایف ساختاری تجهیز شود.

وب‌گاه عصر ایران

با داشتن 1200 کارگر در هر لحظه، کار همزمان بر روی همه برج ها، پشتیبانی دولتی و پهپاد‌های ناظر شرکت چینی "لانگ شین" به طور میانگین کم‌تر از یک هفته برای هر طبقه کار انجام می‌دهد و کل ساختمان‌های یک محله را با سرعت سرسام آوری می‌سازد. با این وجود، این پیشرفت سریع ساخت و ساز در چین از نزدیک چگونه به نظر می‌رسد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر ایران نوشت: بخش عمده ای از بودجه دولت ایران از فروش نفت تامین می شود. بنابراین وقتی در فروش و دریافت پول نفت اخلالی ایجاد شود، قطعا تاثیری منفی بر روند رشد و توسعه اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد.