چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات‌مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: به خودروسازان داخلی اجازه داده نمی شود که در مورد برخی قطعات از محصولات ساخت داخل استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رکود معاملاتی این روز‌ها با تداوم اوضاع وخیم چشم‌انداز بازار سهام ادامه دارد اما در صورتی که این چشم‌انداز تغییر کند؛ باید آماده رشد قیمت سهم‌ها باشیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

هادی جعفرپور کارشناس حقوقی نوشت: آنچه امروز در قوه مقننه و کمیسیون جهش و تولید علیه نهاد وکالت مصوب شده است چیزی نیست جز نسخه انحلال تنها نهاد مدنی کشور همان نهادی که مقامات سیاسی کشور در مجامع بین‌المللی استقلال آن را نماد و نشانه حاکمیت قانون و تحقق دادرسی عادلانه معرفی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد برخی خودرو‌ها آن‌قدر کاهش یافته که دیگر مورد توجه واسطه‌گران نیست و جذابیتی برای آن‌ها ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان و بازنشستگان فرهنگی استان یزد برای چندمین بار دست به تجمع اعتراضی زدند.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه صدور مجوز کسب و کار حوزه های شیلات و کشاورزی مناطق آزاد برای نخستین بار در جزیره قشم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 1 شهریور 1402 قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 298تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 544تومان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: به دلیل این‌که هنوز تحریم‌ها برقرار است و سرنوشت تحریم‌ها و اف‌ای‌تی‌اف مشخص نیست، اصلا نمی‌شود نسبت به آینده امیدوار بود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 350 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت بالای 80 درصد در این استان تا پایان شهریور آماده بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

انسیه خزعلی با حضور در گفتگوی ویژه خبری، اقدامات، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه انتخاب رشته مجازی در کنکور 1402 به منظور راهنمایی هرچه بهتر داوطلبان کنکور 1402 جهت انتخاب رشته فعال شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و خرید اینترنتی کارت اعتباری 10 رقمی انتخاب رشته مجازی را انتخاب کنند. هزینه هر کارت اعتباری 10 رقمی انتخاب رشته مجازی 800 هزار ریال (80 هزار تومان) است. مهلت انتخاب...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان و گران‌فروشان هم برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

وحید شقاقی‌شهری اقتصاددان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص موضوع تامین بودجه دولت و پایداری ثبات و آرامش در اقتصاد در شش ماهه دوم سال جاری گفت: یکی از موضوعاتی که بعد از تشدید تحریم‌ها هر سال بعد از پشت سر گذاشتن نیمه اول سال مطرح می‌شد کسری بودجه و بحران تامین منابع برای ماه‌های پایانی سال بود. به دلایل مختلفی امسال بحث کسری بودجه نسبت به سال‌های گذشته مشکل‌ساز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر آقای رئیسی می خواهد وضعیت بحرانی اقتصاد ایران را سر و سامان دهد «حداقل» باید به رفع و رجوع سه عامل بپردازد، وگرنه احتمالا او اولین رئیس جمهور تک دوره ای ایران خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت که قیمت هرکیلو گوشت نباید بالاتر از 390 تا 400 هزارتومان عرضه شود.