چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخاب و خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی بدون شک نیاز به بررسی مشخصات و قطعات انواع برندها و مارک های معروف بازار تصفیه آب دارد تا بهترین تصفیه آب خانگی را تهیه نمایید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان هواپیمایی کشور ضمن اعلام آمادگی برای پروازهای اربعین از کاهش 2 ساله سن ناوگان هوایی در دولت سیزدهم، از 28 سال به 26 سال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این عدد به زیر 20 سال برسد.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین امروز برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران از نیمه کانال 1.9 میلیونی پایین آمد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات عزم دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن را جدی دانست و گفت: در این راستا عملیات میدانی ساماندهی مشاوران املاک، شناسایی خانه‌های خالی از سکنه و وام‌های ودیعه مسکن از 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری در کشور آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کار با اشاره به تصویب و ابلاغ «سند توسعه بخش تعاون کشور»، گفت: براساس این سند، 80حکم برای نوزده دستگاه اجرایی پیش‌بینی شده که در حقیقت تقسیم کار ملی برای انجام اقدامات و ارائه خدماتی همسو و هماهنگ در راستای توسعه بخش تعاون از اقتصاد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی‌بخش یادآور شد: در شرایط سخت تحریم قرار داریم و موانع حمل و نقل هوایی بسیار است، اما همه دست‌اندرکاران این حوزه به‌خصوص وزیر راه و شهرسازی دغدغه‌مند مردم و حقوق شهروندی آنان هستند. وی ادامه داد: اگرچه مردم و بهره برداران بخش هوایی با سنجش شرایط موجود، درک متقابل دارند، با افتخار به اقصی نقاط دنیا پرواز می‌کنیم و تعمیرات هواپیما‌های خارجی...

وب‌گاه فرارو

حدود 3میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی بلوکه‌شده ایران در عراق از طریق بانک مرکزی برای واردات کالا‌های اساسی تخصیص داده شد که این موضوع اثر ملموسی در کاهش قابل توجه رسوب کالا در بنادر کشور داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: 107 هزار مالک منازل بالای 20 میلیارد تومان شناسایی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: گواهی سپرده نفت خام می‌تواند سرآغازی برای ورود سایر ابزار‌های مالی مبتنی بر ارز‌های خارجی به کشور و جلب سرمایه‌گذاری خارجی باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین خبر را درباره وضعیت حقوق بازنشستگان در شهریور 1402 اعلام کرد. بنابرادعاها و اخبار منتشر شده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند انتظار داشته باشند در حقوق شهریور باقیمانده طرح متناسب‌سازی اجرایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ رادیو در روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است که بدین شرح می‌باشد: «دستان پر مهر» رادیو سلامت برنامه «دستان پر مهر» به مناسبت روز پزشک ساعت 18 تا 20 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. در این برنامه ضمن معرفی دستاورد‌های پزشکی با هدف تکریم و گرامیداشت پزشکان زحمتکش تهیه و...

خبرگزاری تسنیم

عملکرد دو ساله دفتر همگانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کاراته منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

بهروزصادقی - روزنامه‌نگار