چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

رضا آریاراد - کارشناس صنعت خودرو

وب‌گاه گسترش

جدیدترین خبر منتشرشده از سوی دولت نشان می‌دهد که روند واردات در برابر صادرات منتفی شده است و صادرکنندگان باید ارزهای حاصل از صادرات خود را مستقیم به بانک مرکزی تحویل دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، 31 مرداد 1402) در بازار تهران 28 میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 500 هزار تومان افزایش داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امروز تقریباً تمام دستگاه‌های کارت‌خوان فعال در کشور به پرونده مالیاتی متصل شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید در کشور در نواحی شرقی صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست روابط عمومی راه آهن گفت: مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت راه آهن اقدام به خرید بلیت قطار تهران - کربلا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی در یادداشتی به مناسبت به هفته در روزنامه ایران اقتصادی نوشت: ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و تخصیص یازده بند از سیاست‌های مذکور به توسعه اقتصاد بخش تعاونی، نویدبخش آغاز دوران جدیدی بود که مقرر شد سهم تعاون از اقتصاد ملی در پایان برنامه پنج‌ساله پنجم به 25 درصد برسد. این بدان معنا بود که رشد اقتصاد تعاونی باید از میانگین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای عالی بورس گفت: این شورا در مورد واریز سود سهام عدالت و نحوه توزیع آن هنوز تصمیمی نگرفته است.

خبرگزاری مهر

مشاور مناطق آزاد ایران گفت: ظرف یک دهه اخیر و به ویژه سه سال گذشته شاهد تصویب و اعمال قوانین و مقرراتی هستیم که منجر به بی اعتمادی بخش خصوصی نسبت به قانون و مجری قانون در مناطق آزاد شده است.

خبرگزاری مهر

سخنگو سازمان هواپیمایی خبر آغاز مجدد پروازهای چارتری برای کیش را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن گفت: اکنون پروژه های نهضت ملی مسکن برای سرعت یافتن بیشتر نیازمند وام ساخت هستند که در این شرایط باید تمامی دستگاه ها پای کار بیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی که در معاملات پشت خطی دیروز وارد کانال 28 میلیون تومان شد و در کف این کانال معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا به متقاضیان در که در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو شاهین ثبت نام کرده بودند پیامک تکمیل وجه فرستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای با اشاره به مسائل موجود درباره هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و عملکرد آنها، خواستار اصلاح جدیِ فرایند دادرسی از طریق بالا بردنِ کیفیت مرحله تشخیص مالیات و رسیدگی کارآمد به اعتراض مؤدیان و احقاق حقوق آنها شد.