چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران، امروز گرچه در روند مثبت قرار گرفت، اما حرکت آن بسیار کم جان بود، به‌گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 2411 واحد به رقم یک میلیون و 956 هزار و 441 واحد رسید. شاخص هموزن نیز با افزایش 640 واحد به رقم 674 هزار و 219 واحد رسید. ارزش روز بازار که ناشی از ارزش 600 شرکت بورسی است، به بیش از 6 میلیون و 902 هزار میلیارد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی ایران ایر گفت: ترفندهای جدیدی را سایت های فروش برای خرید بلیت پروازهای اربعین به کار می برند، در حالیکه ایران ایر به هیچ عنوان بلیت های خود را در سایت های دیگر عرضه نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: طرح‌های دارای مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در این استان از 13 طرح در ابتدای دولت سیزدهم به 26 مورد در مرداد امسال رسیده که 100 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل اتاق اصناف ایران با توجه به مصوبه هیات مقررات‌زدایی، گفت: بنا بر گزارش‌های دریافتی، پاسخ استعلامات از وزارت بهداشت در درگاه ملی صدور مجوزها تایید نشده و واحدهای صنفی متقاضی پروانه کسب مجبور به امضای قرار داد با مراکز بهداشت می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار و قیمت سکه امامی در بازار امروز دوشنبه 30 مرداد ماه 1402 نوسان کاهشی را ثبت کرد‌.

وب‌گاه الف

طبق ابلاغ بانک مرکزی به بانک‌ها و موسسات اعتباری، اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی به هر عنوان قبل یا بعد از اعطای تسهیلات و همچنین کسر کردن کارمزد از اصل مبلغ تسهیلات توسط شبکه بانکی ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: با نامه‌ی معاون رئیس جمهور، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد. به این ترتیب، مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی نباید کمتر از کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (760 ر142ر 71) ریال باشد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور اظهار داشت: اگر دولت با کسری بودجه 480 هزار میلیاردی، کمبود شدید کالا‌های اساسی، ناترازی در بخش گاز و برق، عقب ماندگی‌های شدید در زیر ساخت‌های کشور مواجه نبود، اثرات گشایش‌های انجام شده، خیلی زودتر به سفره‌های مردم می‌رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: در قضیه راکد ماندن 16 ساله پتروشیمی گلستان با بیش از 90 هزار سهامدار، تدبیری که صورت گرفت آن بود که بجای دستگیری و به زندان انداختن مسئول پروژه اقدام دیگری انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه بر بکارگیری الگو‌های جدید تامین مالی و روش‌های نوین مدیریت بازار و جوان گرایی در سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت سکه و دلار امروز در بازار تهران کاهشی بود و این در حالی است که طلا 10 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.