چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا 30 مردادماه به 614 هزار و 993 متقاضی وام ازدواج و فرزند بیش از 83 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل رویداد اقتصاد دریا محور گفت: تحقق توسعه و اقتصاد دریا محور، نوآوری‌های حوزه دریایی، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه دریا ازجمله مهم ترین برنامه ها در حوزه اقتصاد دریا پایه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 362 میلیارد تومان نقدینگی از بازار سرمایه توسط افراد حقیقی خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری گفت: سرویس های فوق العاده برای زائران در حوزه حمل ونقل جاده ای عمومی در نظر گرفته شده تا برای جابه جایی متقاضیان مشکلی ایجاد نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با یک رشد کم‌جان با افزایش 2411 واحد همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده و پژوهشگر علوم راهبردی گفت: نفوذ متأسفانه خیلی از ما انرژی گرفته و ما را عقب نگه داشته و در همه لایه‌ها و در همه حوزه‌ها وجود دارد اما ملت بصیرند و بارها نشان داده‌اند آماده همه نوع جانفشانی هستند.

خبرگزاری مهر

در یک نشست تخصصی، چالش‌های شکل‌گیری و فرصت‌های پیش‌روی سازمان توسعه سواحل مکران بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی قبل یا بعد از اعطای تسهیالت توسط بانک یا موسسه اعتباری غیربانکی ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 30 مرداد) با 2 هزار و 411 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 956 هزار واحد ایستاد و پس از چند روز روند نزولی، مثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم سالاری می‌گوید ما با انتخاب رئیس فعلی جبهه اصلاحات مخالفیم در انتخاب ایشان هم نقشی نداشتیم.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: در قضیه راکد ماندن 16 ساله پتروشیمی گلستان با بیش از 90 هزار سهامدار، تدبیری که صورت گرفت آن بود که بجای دستگیری و به زندان انداختن مسئول پروژه اقدام دیگری انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیأت رییسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد، مناطق آزاد تجاری صنعتی را در سطح جهانی یکی از بهترین سازوکارهای قرار گرفتن کشورها در مسیر توسعه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در الگوهای موفق بین المللی و در کشور ما نیز مناطق آزاد در نقاط همجوار با دریاهای بین المللی و کشورهای همسایه به منظور گسترش همکاری های اقتصادی و اجرای طرح های سرمایه گذاری مشترک تولیدی ایجاد شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 30 مردادماه به 614 هزار و 993 متقاضی وام ازدواج و فرزند بیش از 83 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 2400 واحدی نسبت به روز گذشته روی یک میلیون و 956 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر سابق ارتباطات به گرانی کالاهای اساسی در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیمه دوم سال حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت؟ گفت: حقوق بازنشستگان در اختیار ما نیست و درخصوص افزایش حقوق کارکنان در نیمه دوم سال نیز فعلاً برنامه ای نداریم.