چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر سابق ارتباطات به گرانی کالاهای اساسی در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیمه دوم سال حقوق کارمندان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت؟ گفت: حقوق بازنشستگان در اختیار ما نیست و درخصوص افزایش حقوق کارکنان در نیمه دوم سال نیز فعلاً برنامه ای نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (30 مرداد) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به سفر غیررسمی اخیر خود به استان گلستان، اظهار کرد: در آذرماه 1400 که به استان گلستان سفر کردیم، چند مسئله و مشکل در این استان وجود داشت که مسئولان استانی در بخش‌های مختلف با همدلی و همفکری و همکاری، در جهت رفع آن مسائل و مشکلات اقدام کردند؛...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: با توجه به توسعه سطح گلخانه ها، سطح محیط‌های کنترل شده در استان تهران به حدود 5 هزار هکتار رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل 138 قانون اساسی مبنی بر اصلاحیه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی ایران باید هرچه سریع‌تر بنگاه‌های غیرضروری خود را واگذار کند.

وب‌گاه گسترش

مدیر توسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از استقبال کم نظیر فعالان گردشگری، تجار و دیگر بازدیدکنندگان، از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین نرخنامه میادین میوه وتره‌بار نشان می‌دهد قیمت انواع آلایش گوسفندی و گوساله طی یک‌ماه گذشته افزایشی بوده به‌طوری‌که قیمت جگر گوسفندی در این مراکز خرید از مرز کیلویی 500هزار تومان گذشت.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه، همچنان با ارزش معاملات پایین و کم رمق دنبال می شود و به نظر می رسد فعلا انگیزه ای برای رشد ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: باورمندان به نظام سلطه، دریافتند که تنها جریانی که می‌تواند آنها را از رسیدن به اهداف‌شان بازدارد، جریان معتقد به دین و ارزش‌های الهی است ولذا راهکار را اختلاف‌افکنی در میان آنها دیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: 90 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار به منظور رفاه زائران اربعین در مرز مهران مستقر می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه های عرضه سوخت استان در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: با افزایش 5 تا 10درصدی قیمت انواع آلایش دامی در میادین میوه و تره بار، قیمت جگر گوسفندی در این مراکز خرید از مرز کیلویی 500هزار تومان گذشت.